بعضی‌ها انتظار داشتند آلبوم “رخصت” را هدیه کنیم/ آلبوم فردا توزیع می شود

“کیارش حسن زاده” رئیس هیئت مدیره شرکت آوای مهر میهن در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران درخصوص اتفاقات اخیر نشست خبری و رونمایی از آلبوم موسیقی مرحوم ناصر عبداللهی گفت: آلبوم موسیقی مرحوم “ناصر عبداللهی” با نام “رخصت” فردا روانه بازار می‌شود.
وی با اشاره به نشست امروز و ارائه پاکت‌هایی برای آشنایی خبرنگاران و حاضران ادامه داد:‌ما پاکت‌هایی را که به معرفی کامل آلبوم موسیقی “رخصت” می‌پرداخت را در خدمت چند نفر از خبرنگاران حاضر در جمع قرار دادیم تا بیشتر از اطلاعات این آلبوم آگاه شوند.
وی اظهار داشت: بعضی انتظار داشتند که در این پاکت‌ها آلبوم “رخصت ” را ما به آنها هدیه دهیم.
حسن زاده تصریح کرد: ما برای این آلبوم زحمت بسیاری کشیدیم و به دلیل پخش شدن آهنگ‌ها در اینترنت و دانلود آنها فقط اطلاعات آن را به علاقمندان آثار مرحوم “عبداللهی” تقدیم کردیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت آوای مهر میهان ابراز داشت: ما بعضی از آهنگ‌های این آلبوم را در فضای این نشست خبری برای حضار و اهالی رسانه پخش کردیم ولی به دلیل دانلود شدن آهنگ‌ها از هدیه دادن سی‌دی‌ها پرهیز کردیم.
وی با اشاره به چالشهای برخی خبرنگاران و عندلیبی در نشست خبری گفت: چالشها و بحث‌هایی بین خبرنگاران اتفاق افتاد تا اخبار کذبی منتشر شود و من دلیل آنها را ندادن این سی‌دی می‌دانم.
حسن زاده ابراز داشت: ورود کمپانی ما به این آلبوم بر می‌گردد به رفاقت و دوستی من با مرحوم ناصر عبداللهی و فرزندان او که همگی دست به دست هم دادند تا انگیزه‌ای برای جمع‌آوری آلبوم “رخصت” شود.
وی با اشاره به تاخیر ۱۰ ساله در خصوص انتشار آلبوم “رخصت ” تصریح کرد: شاید “عندلیبی” مشکلاتی برای توزیع این آلبوم داشته که باعث شده تا به امروز “رخصت” روانه بازار نشود.
رئیس هیئت مدیره شرکت آوای مهر مهین افزود: انتشار این آلبوم به نوعی آشتی دادن بعضی از افراد در هنر موسیقی است که امیدوارم همه ما با آمدن “رخصت” به بازار شاهد آن باشیم.
وی با اشاره به اینکه چرا تا به حال شخصی تصمیم جدی برای انتشار آلبوم “رخصت”  نداشته اظهار داشت: من فکر می‌کنم شاید مرحوم ناصر عبداللهی در خصوص آلبوم‌های دیگرش با کمپانی های دیگری قراردادی بسته و با دلایل شخصی برای  عقب انداختن انتشار آن داشته است.
حسن زاده ادامه داد: فردا ۱۹ شهریور آلبوم “رخصت” با تیراژ ۲۰۰ هزار نسخه در بازار توزیع شده ودر ۲۰ روز آینده نسخه‌های این آلبوم به صورت “دی‌جی‌پک” تقدیم مخاطبان علاقمند به موسیقی و صدای مرحوم ناصر عبداللهی می‌شود./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.