بقایی به ترکان: زنگ خورد واستا دم در

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

«با توجه به ادبیات زیبای دو طرف و بالاگرفتن دعوا و تهدید به شکایت و دادگاه و حبس و قشون‌کشی و … پیش‌بینی می‌شود روند این مذاکرات بدون دخالت اشتون و ۱+۵ این‌گونه ادامه پیدا کند.

ترکان در گفت‌وگو با فضول‌نیوز:

اگر قرار باشد کسی عذرخواهی کند شمایی نه ما! من تا ته این قضیه رو می‌رم، شما هم سند ردیف کن واسه روز مبادا یه وقت در نمونی!

بقایی در گفت‌وگو با روزنامه کلنگ طلایی:

داداش! ما سند داریم. شما فکر خودت باش که اگر عذرخواهی نکنی هم اعتدال‌گرا نیستی و هم بسیار برات گرون تموم می‌شه.

ترکان در خبر بیست و سی:

ما رو از گرونی می‌ترسونن، خبر ندارن که ما تو گرونی بزرگ شدیم! اصلا آقایان باید بیایند امضا بدهند و با صدای بلند به مردم بگویند غلط کردیم! این‌طور که نمی‌شود هر کی موقع رفتن جارو دست بگیرد و همه چیز را جارو کند و برود. تازه لامپ اتاق‌ها را هم بردند.

بقایی در گفت‌وگو با تشتک‌نیوز:

اولا که اظهارات آقای ترکان قابل پیگرد هست و متاسفم برای رسانه ملی که تا از ما پول می‌گرفت هوای ما رو داشت و حالا چون از اونا پول می‌گیره دیگه هوای ما رو نداره. ثانیا از رسانه ملی شکایت می‌کنیم. ثالثا لامپ‌ها رو خودمون خریده بودیم و خودمونم بردیم ولی اگه این‌قدر پول ندارین چهارتا لامپ بخرین صبح میدم پیک بیاره واستون. البته داوطلبانه. ضمنا ادبیات آقای ترکان اصلا قشنگ نیست. ما عمرا نمی‌گیم غلط کردیم. شما اول بگو شیکر خوردی بعدش ما می‌گیم.

ترکان در گفت‌وگو با اعتدال بنفش آنلاین:

بی بین! من با پول تو جیبی بچه‌م سه تا دانشگاه براتون میسازم می‌دم بهتون برین خوش باشین! مردم عزیز ایران بدانند و آگاه باشند که این جماعت پول یارانه شما رو ریختن تو جیب خودشون، حالا دو قرت و نیمشون هم باقیه! من به نمایندگی از شما هم پولتونو پس می‌گیرم، هم اسکوندشو، هم حالشونو می‌کنم تو قوطی.

اس‌ام‌اس بقایی به ترکان بعد از این گفت‌وگو:

مادر نزاییده! زنگ خورد واستا دم در!

اس‌ام‌اس ترکان به بقایی:

مال این حرفا نیستی! برو بگو بزرگترت بیاد …

اس‌ام‌اس بقایی:

اسم گروه چیپیل پورت رو شنیدی؟ اومدن نترسی! ها ها ها

اس‌ام‌اس ترکان:

چاییدی …. علی! (به سبک کنفرانس خبری و ژنرال و …)

اس‌ام‌اس بقایی:

دستتو بنداز!

اس‌ام‌اس ترکان:

(:

و این ماجرا ادامه دارد …

نکته: اینکه پرونده‌های مردم در قوه قضائیه بعد از یکی دو سال به نتیجه می‌رسد به خاطر تو صف زدن دوستان است که به عنوان از ما بهتران دادگاه‌ها را شلوغ می‌کنند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.