بقایی سفیر ایران در یک کشور مهم اروپایی می شود؟!

معاون اجرایی رئیس جمهور که در انتظار اجرای حکم محکومیت از سوی دادگاه به سر می برد، به زودی به عنوان سفیر در یکی از کشورهای بزرگ و مهم اروپایی معرفی شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور به زودی به عنوان سفیر یک کشور بزرگ اروپایی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صراط، گفته می شود حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور که در انتظار اجرای حکم محکومیت از سوی دادگاه به سر می برد، به زودی به عنوان سفیر ایران در یکی از کشورهای بزرگ و مهم اروپایی معرفی خواهد شد. این کشور در قلب اروپا قراردارد، عضو اصلی ناتو و یکی از کشورهای اصلی تحریم کننده ایران محسوب می شود.

حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سال گذشته با حکم دیوان عدالت اداری به دنبال تخلفات عدیده در دوره ای که ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشت، به ۴ سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.
 
بقایی پس از صدور رای دیوان درباره تخلفات خود و صدور حکم قطعی، از اجرای آن استنکاف ورزید و همین موضوع باعث شد تا به ۴ سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شود که به دلیل اعتراض پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت و از یک سال گذشته تاکنون نتیجه این بررسی اعلام نشده است.

اگرچه چندی پیش رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرده بود پرونده بقایی تا پایان ۳ ماهه اول سال جاری به سرانجام می‌رسد.

بقایی علاوه بر معاون اجرایی احمدی نژاد و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مدتی را به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دبیری شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مشاور ویژه رئیس جمهور در امور آسیا و عضویت در کارگروه ترانزیت وزارت راه و ترابری را به عهده داشته است. وی لیسانس آی تی دارد .


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.