بلاتکلیفی‌های ملوان نگران کننده است/ هر روز یک خبر می‌شنویم

فرهاد پورغلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت باشگاه ملوان بندرانزلی ضمن بیان مطلب فوق گفت: نمی‌‍دانم در مذاکرات مسئولان تربیت بدنی نیروی دریایی با هدایتی چه اتفاقی افتاد. آقای آذرگون در این خصوص پاسخگو هستند اما بهتر است هر چه زودتر تصمیم نهایی در خصوص واگذاری امتیاز ملوان اتخاذ شود تا باشگاه و تیم از وضعیت فعلی نجات پیدا کنند.

وی اضافه کرد: وضعیت باشگاه و این بلاتکلیفی‌ها واقعا نگران کننده است و همه مردم، کادرفنی و بازیکنان منتظر هستند وضعیت باشگاه مشخص شود. زمان بسیار کم است و در حالیکه قرار بود تمرینات تیم را از ۱۲ خردادماه شروع کنم، این اتفاق نیفتاد زیرا باید شرایط باشگاه معلوم شود و پس از آن در مورد برنامه‌ریزی برای تمرینات صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: روز گذشته با فرماندار استان نشستی داشتم و در آن نگرانی خودم و مردم را به ایشان منتقل کردم. به فرماندار گفتم اگر قرار است امتیاز باشگاه به هدایتی فروخته شود، هرچه زودتر این اقدام صورت گیرد بهتر است و اگر تربیت بدنی نیروی دریایی گزینه دیگری دارد، هر چه زودتر اقدام کند تا تیم از این حالت خارج شود.

پورغلامی با بیان اینکه ملوان در آینده از این بلاتکلیفی‌ها متضرر خواهد شد، گفت: هر روز یک خبر جدید می‌شنویم و نمی‌دانیم بصورت قطعی چه اتفاقی می‌افتد. از مسئولان می‌خواهم هر چه زودتر تصمیم نهایی را اتخاذ کنند زیرا متاسفانه هر روزی را که از دست می‌دهیم، به ضرر تیم است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.