بلان: تصمیم گرفتم در تیم فرانسه نمانم

 بلان پنجشنبه با نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه دیدار کرد تا درباره برنامه‌های آینده با او صحبت کند. اکنون مشخص شده که این مربی ۴۶ ساله تیمش را ترک خواهد کرد.

در بیانیه‌ای که در وب‌سایت فدراسیون فوتبال فرانسه منتشر شده آمده: «لوران بلان با لوگرائه تماس گرفت تا تصمیمش مبنی بر تمدید نکردن قراردادش را اعلام کند. لوگرائه این تصمیم را پذیرفت و از بلان به دلیل کارهایی که از آگوست ۲۰۱۰ در تیم ملی انجام داده قدردانی کرد.»

بلان هم در بیانیه‌ای تصمیم خود را توضیح داد: «آقای لوگرائه از زمان انتخاب شدن به ریاست فدراسیون به من پیشنهاد داد قراردادم را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کنم. من ابتدا تصمیم گرفتم روی صعود به یورو ۲۰۱۲ تمرکز داشته باشم. صعود انجام شد و با وجود این که در آن هنگام گفته بودم دوست دارم مدت بیشتری در فرانسه باشم، اما نتوانستیم به توافق برسیم تا دو سال دیگر در تیم فرانسه بمانم. در این شرایط تنها می‌توانم تایید کنم که از روز شنبه ۳۰ ژوئن، تصمیم گرفته‌ام قراردادم را تمدید نکنم. می‌خواهم از کادر فنی به دلیل وفاداری و کیفیت کارشان تمجید کنم. همچنین از بازیکنان تشکر می‌کنم که با ما همکاری کردند، هرچند همه آنها بی‌عیب‌ونقص نبودند. از آنهایی که از تیم فرانسه در این دو فصل حمایت کردند هم ممنونم. برای جانشین خود آرزوهای خوب دارم و از صمیم قلب امیدوارم که تیم فرانسه به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل برسد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.