بلان: تیاگو سیلوا در حد بارسی و سامر است

۱۴فروردین۱۳،

لوران بلان ۴۷ ساله که در زمان خود یکی از بهترین مدافعان میانی بود، قهرمانی در اروپا و جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش فارس،بلان پس از تماشای دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا و نمایش خیره کننده تیاگو سیلوا، زبان به تمجید از مدافع ۲۸ ساله و برزیلی پاریسی‌ها گشوده است.

«سیلوا خیلی بهتر از مدافعانی است که به آنها توجه می‌شود. به نظر من او بهترین مدافع دنیا است. البته همه می‌دانند که قهرمانی یک تیم است که بازیکنان آن را مورد توجه قرار می‌دهد ولی کیفیت بازی او چیزی است که هر روز او را نسبت به روز قبل بهتر می‌کند.»

بلان پس از آن به مقایسه سیلوا با بازیکنانی مانند ماتیاس سامر و فرانکو بارسی پرداخت. «سیلوا نمونه یک بازیکن بسیار کاملی است که هیچ نقطه ضعفی ندارد. او یک مدافع مدرن است که نسبت به سایرین ویژگی‌های بهتر و بیشتری دارد. تکنیک، تاکتیک پذیری، قدرت بدنی بالا و برتری ذهنی که نسبت به سایر مدافعان دارد، او را متمایز کرده است. او در حد فرانکو بارسی و ماتیاس سامر است. سیلوا چندین سال دیگر نیز می‌تواند در اوج بماند زیرا ۲۸ ساله است. اوج دوران پختگی یک مدافع در سال‌های پس از ۳۰ سالگی است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.