بلاژویچ از باشگاه مس شکایت نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

پیپل‌زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، در مورد شکایت میرسلاو بلاژویچ از باشگاه مس کرمان، گفت: بلاژویچ ایران را دوست دارد و حتی ممکن است روزی دوباره برای مربیگری به ایران بیاید به همین دلیل هم با وجود اینکه باشگاه مس کرمان طلب ۲۰۰ هزار دلاری او و دو دستیارش را پرداخت نکرده به جای شکایت به فیفا ابتدا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت نموده است.

وی ادامه داد: در جلسه اول کمیته انضباطی، متاسفانه مسئولی از باشگاه مس کرمان حاضر نشد و مشکلات پروازی را دلیل این اتفاق عنوان نمودند. جلسه بعدی کمیته انضباطی ۳۰ آبان قرار است برگزار شود. من به مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم گفتم بلاژویچ امیدوار است این پرونده در ایران هرچه سریعتر حل شود تا او مجبور به شکایت به فیفا نشود. بلاژویچ ایران و مردم ایران را خیلی دوست دارد و اصلا نمی‌خواهد که مردم ایران ذهنیت بدی در موردش پیدا نمایند. به همین خاطر هم مثل برخی دیگر از مربیان ابتدا به فیفا شکایت نکرد.

وکیل این مربی کروات تصریح نمود: اگر بلاژ مجبور به شکایت به فیفا شود در آن صورت نامه سرگشاده‌ای خطاب به مردم ایران می‌نویسد و دلایل این شکایت را بیان خواهد نمود. او به فوتبال ایران و هوادارانش علاقه خاصی دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.