بمباران ایران توسط اسرائیل، معضل جدید برنامه ریزان المپیک لندن!

گاردین نوشت: در حالیکه توجهات در مسابقات المپیک بر روی مدال ها و رکوردهای جهانی خواهد بود، گروهی در طبقه ی نهم برج “کناری وارف” آماده ی مقابله با ایجاد این چالش ها هستند: بمباران ایران توسط ایران یا هر بحران ناگهانی جهانی دیگر.

 

 

گاردین نوشت: در حالیکه توجهات در مسابقات المپیک بر روی مدال ها و رکوردهای جهانی خواهد بود،  گروهی در طبقه ی نهم برج “کناری وارف” آماده ی مقابله با ایجاد این چالش ها هستند: بمباران ایران توسط اسرائیل یا هر بحران ناگهانی جهانی دیگر.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» Entekhab.ir، مسئولان المپیک، پلیس و دیپلمات های بریتانین که در “مرکز هماهنگی” مشغول به فعالیت هستند، به مدت ۹ ماه خود را برای بدترین سناریوها آماده کرده اند. اگر اتفاقی غیرعادی در جهان رخ دهد، انها قادر به واکنش سریع و موفقیت امیز دارند.

مسئولان بریتانیایی تدارکات امنیتی زیادی در مقابل یک حمله ی تروریستی احتمالی در لندن آماده کرده اند. اما یک جنگ یا کودتا در خارج از بریتانیا هم می تواند  باعث پیچیدگی اوضاع شود چراکه ۱۲۰ تن از سران کشورها و دولت ها در انگلیس حضور خواهند داشت.

حمله ی اسرائیل به سایت های هسته ای ایران یکی از احتمالات است که مسئولان بریتانیا برای امکان مواجهه با آن تمرین کرده اند.

جنگ ایران و اسرائیل یکی از صدها سناریوی مختلفی است که وزارت خارجه و پلیس لندن برای مقابله با آن تمرین کرده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.