بمب خبری امروز سینمای ایران-۲: مارتین اسکورسیزی تهیه کننده فیلم یک فیلمساز ایرانی شد +داستان فیلم و جزئیات دیگری از ساخت آن

جمعه, ۲۱ مهر ساعت ۲۲:۰۹ کسری ولایی


+ ۶۴

+ ۴

کافه‌سینما- مارتین اسکورسیزی فیلمساز بزرگ و خالق شاهکارهایی همچون “راننده تاکسی”، “رفقای خوب” و “گاو خشمگین” تهیه‌کننده‌ی جدیدترین فیلم بهمن قبادی فیلمساز ایرانی خواهد بود.

به گزارش کافه سینما، اسکورسیزی بارها علاقه‌ی خود را به سینمای عباس کیارستمی فیلمساز صاحب سبک سینمای ایران ابراز کرده بود و حالا قرار است فیلم جدید یکی از پیروان سابق مکتب او را تهیه کند.

آشنایی قبادی با مارتین اسکورسیزی به مدتی قبل برمی‌گردد که قبادی برای تولید فیلم “فصل کرگدن” به دنبال سرمایه‌گذار می‌گشت و این فیلمساز افسانه‌ای موافقت کرد که فیلم قبادی را پرزنت کند.

قبادی که با ساخت فیلم‌هایی همچون “زمانی برای مستی اسب‌ها” و “لاک‌پشت‌ها پرواز می‌کنند” به چهره‌ای شناخته شده در میان جشنواره‌های اروپایی تبدیل شد، پس از ساخت فیلم “کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد؟” ایران را ترک کرده‌است. “فصل کرگدن” جدیدترین فیلم قبادی است که در ترکیه فیلمبرداری شده است.

فیلم جدید قبادی که «۶۰ ثانیه از ما» نام دارد در نیویورک تولید خواهد شد و  بخشی از داستان آن بنا به گفته‌های رسانه‌ها، حول درگیری های قومی می‌گذرد. اسکورسیزی هم‌اکنون به همراه قبادی مشغول کار بر روی فیلمنامه و مراحل پیش تولید این فیلم است.

قبادی در حال حاضر به خاطر حضور فیلمش در جشنواره بوسان، به کره‌ی جنوبی سفر کرده و در نظر دارد که “فصل کرگدن” را در کردستان عراق اکران کند. هنوز اطلاعات بیشتری از «۶۰ ثانیه از ما» و جزئیات حضور اسکورسیزی در این پروژه فاش نشده‌ است.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا

حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.