بنایی شاگردان محمد بنا برای امرار معاش!

خبرگزاری ایسنا:  قهرمان وزن ۱۲۰ کیلوگرم دانشجویان جهان وضع کشتی فرنگی ایران را در حال حاضر وخیم می‌داند و از برگزار نشدن لیگ کشتی فرنگی ناراضی است.

بشیر باباجان زاده گفت: متاسفانه وضعیت کشتی فرنگی خوب نیست و ما هم هر چه می گوییم فایده‌ای ندارد و انگار کسی به فکر کشتی‌گیران نیست و همه به فکر ریاست و جاه طلبی و حقوق و مزایای خودشان هستند.

وی افزود: بارها گفته ایم که تکلیف ما را مشخص کنند و دست کم با برگزاری لیگ کشتی فرنگی برای کشتی‌گیران دلخوشی ایجاد کنند، چون بعضی از کشتی‌گیران هستند که مجبورند برای امرار معاش بنایی کنند.

باباجان زاده ادامه داد: متاسفانه ما فرنگی کاران هیچ چیز نداریم و لیگ هم برگزار نمی‌شود و خیلی از کشتی‌گیران فرنگی شب را با گرسنگی می خوابند و منتظر هستند تا اردوی تیم ملی شروع شود تا با روزی ۹ هزار تومان زندگی کنند.

وی درباره وضعیت کاری فرنگی کاران ایرانی ابراز کرد: با این وضعیت حتما آنها که سواد ندارند باید بنایی کنند و آنها که دیپلم دارند نامه رسان شوند یا کنتور بخوانند و آنها که لیسانس دارند باید جلوی دادگاه‌ها نامه تایپ کنند!

باباجان زاده در ادامه درباره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان که در فنلاند برگزار شد، اظهار کرد: سطح مسابقات بد نبود و برای من که بعد از شکست در المپیک وضعیت روحی مناسبی نداشتم خوب بود و رقبایم زیاد در سطح من نبودند و فقط حریف روسم در فینال کمی خوب بود که البته او را هم راحت شکست دادم.

وی افزود: اگر دو ماه برای آمادگی فرصت داشتیم می‌توانستیم با پنج مدال طلا بازگردیم، ولی حتی تا روز آخر به خاطر کمبود بودجه مشخص نبود که اعزام می شویم یا نه و دو هفته‌ مانده به بازی‌ها به اردو رفتیم که با دو هفته‌ اردو بهتر از این نمی‌توان نتیجه‌ گرفت.

باباجان زاده ادامه داد: البته آقای رنگرز بعد از المپیک به من گفته بود که آماده باشم و من بعد از هشت روز استراحت تمریناتم را شروع کردم و برای این مسابقات آمادگی مطلوبی داشتم.

وی در پایان بدشانسی حاجی پور و ناداوری علیه محمدرضا اکبری را از دلایل دیگر سوم شدن ایران در مسابقات دانشجویان جهان دانست.

بشیر باباجان زاده کشتی‌گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن، دانشجوی فوق دیپلم تربیت بدنی دانشگاه‌ بابل است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.