بنا هیچ چیز را برای خودش نمی خواهد/مسئولان باید به فکر باشند

۲۴م آذر ،

حسام الدین جعفری در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: محمد بنا عاشق کشتی فرنگی است و اگر خواسته ای هم دارد برای خودش نیست .

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: کشتی فرنگی به واسطه نتایج چشمگیر در سال های اخیر و کسب بهترین عنوان در بازی های المپیک ۲۰۱۲ سطح توقع مردم را نسبت به این رشته بالا برده در نتیجه برای ادامه این موفقیت ها باید شرایط و امکانات لازم فراهم باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از المپیک و در طول دو مرحله اردویی که برگزار کردیم شرایط لازم فراهم نبود اما با همان وضعیت نیز مربیان به کا ر خود ادامه دادند تا شاید خواسته های به حق آنها، تامین شود که نشد .البته فدارسیون تلاش خود را انجام داده ولی تا به امروز که نتیجه ای نداشته است.

جعفری تصریح کرد: محمد بنا همواره دلسوز کشتی بوده و این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده و اگر هم خواسته ای دارد برای مربیان ، کشتی گیران و سایر زحمتکشان در کشتی است و اعتقاد دارد برای ادامه موفقیت های کشتی فرنگی در مسابقات مهم پیش رو باید شرایط و امکانات لازم فراهم باشد در غیر این صورت نمی توان به هدف مورد نظر رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بنا برای مربی گری به کشور دیگری برود گفت: محال ممکن است، چرا که بنا چند سال است که پیشنهادات بسیار خوبی از سایر کشورها داشته و دارد و اگر می خواست برود همان موقع می رفت.

جعفری در مورد این که آیا اردوی تیم ملی تشکیل خواهد شد اظهار داشت:در این خصوص با خطیب صحبت کردیم وی نیز قول داده تا یکی دو روز آینده مشکلات حل شود که در صورت برطرف شدن موانع و مهیا شدن شرایط، حتما تمرینات ملی پوشان از سر گرفته خواهد شد.
 
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: زمان به سرعت در حال سپری شدن است ما کمتر از دوماه دیگر میزبان مسابقات جام جهانی هستیم اگر دوست داریم کشتی فرنگی همچمان به اقتدار و بزرگی خود در دنیا ادامه دهد باید مسئولان ورزش کشور به فکر باشند و حمایت ویژه ای از این رشته پرافتخارو مدال آور داشته باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.