بندبازی بر روی آبشار نیاگارا + کلیپ اختصاصی

بندبازی بر روی آبشار نیاگارا + کلیپ اختصاصی

به نوشته ظهور۱۲ ( اختصاصی ) » یک بند باز آمریکایی توانست در مقابل چشمان حیرت‌زده هزاران تماشاگر از عرض آبشار نیاگارا عبور کند. این بند باز ۳۳ ساله، موفق شد زیر فشار شدید آبی که از آبشار نیاگارا سرازیر می‌شد، در عرض ۳۰ دقیقه از روی۵۵۰ متر طناب عبور کند و خود را به طرف دیگر آبشار برساند.

“نیک والدانا” ۵۵۰ متر روی آبشار نیاگارا بند بازی کرد و از آمریکا به کانادا رفت. برنامه بندبازی نیک به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی ای.بی.سی پخش می شد و وی در تمام این مدت با گوشی با پدرش که در کنار آبشار بود صحبت می‌کرد.

بندبازی بر روی آبشار نیاگارا + کلیپ اختصاصی

به نقل از شبکه‌خبری بی بی سی “نیک والدنا” ۳۳ ساله، اولین فردی است که عرض آبشار نیاگارا را با راه‌رفتن روی بند عبور کرده است. وی مسیر ۵۵۰ متری عرض این آبشار را روی یک طناب ۶۱ میلیمتری راه رفت و همه را حیرت‌زده کرد. نیک والندا اولین فردی است که روی قسمت خروشان آبشار نیاگارا به بند بازی پرداخته و فاصله بین امریکا و کانادا را از این طریق در مدت نیم ساعت طی کرد در حالیکه عده بسیار زیادی در انتهای مسیر به تشویق او نشسته و منتظرش بودند. علاوه بر خطرناک بودن این اقدام از سوی نیک والندا، او با خطرات جانبی دیگری مثل باد و مه شدید نیز مواجه بود.

بندبازی بر روی آبشار نیاگارا + کلیپ اختصاصی

آبشار نیاگارا میان ایالت نیویورک در آمریکا و جنوب استان آنتاریو در کانادا قرار دارد. گفته می شود بدل کاری و اقدامات حیرت‌آور در خانواده آقای والندا ریشه داشته است. بدل کاری در این خانواده از هفت نسل قبل شروع شده و آنها به “والنداهای پرنده” شهرت پیدا کردند. خانواده “نیک والدنا” به مدت بیش از ۲۰۰ سال نمایش های بدل کاری انجام داده اند که در پی آن دو عضو این خانواده‌ بر اثر سقوط جان خود را از دست داده‌اند. نیک والندا پس از بدست آوردن این موفقیت گفت: داشتن تمرکز و آموزش دو عامل موثر در کسب این پیروزی بوده است …

دریافت

tags

,Nik Wallenda Walks Across Niagara Falls, آبشار نیاگارا, آموزش بند بازی, اخبار اختصاصی, اخبار تصویری, اخبار جالب, اخبار جامع, اخبار داغ, اخبار دیدنی, اخبار روز, اخبار روز ایران و جهان, انواع بند بازی, بند بازی روی آبشار, تصویر باحال, خبر تصویری, خبرهای خواندنی, خبرهای روز, خبرهای فان, عکس جدید, فیلم بند بازی, فیلم جدید, فیلم خبری, مهم ترین اخبار, کلیپ باحال

تاریخ ۱۹ تیر      

تعداد بازدید ۲۰      

موضوعاتاخبار تصویری,اخبار روز ایران و جهان

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.