بندپی: عده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال حاشیه‌سازی می باشند

۳۰م دیماه ،

عضو هیات رییسه یازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: وجه تمایز انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با سایر انتخابات این است که عده‌ای به دنبال حاشیه و جوسازی می باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بندپی در مراسم یازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری ابراز عقیده کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عده‌ای به لحاظ کمی در اقلیت می باشند، با این وجود این اشخاص با حشیه‌سازی و جوسازی به دنبال این می باشند که انتخابات را برای گروه معدودی راهبری کنند و بدین طریق به اکثریت برسند.

وی افزود: رسالت همه ما این است که برای تحقق آرمان‌های امام(ره) با برگزاری چنین همایش‌هایی جلوی این اقدامات را بگیریم و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه کسانی که در چارچوب قانون اساسی، دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارند، بتوانند در قالب فعالیت‌های حزبی فعالیت کنند.

وی با اشاره به این‌که «باید شرایط برای حضور همه در انتخابات فراهم شود» خاطرنشان کرد: در این زمینه حزب مردم‌سالاری ضمن نگاه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، برنامه زمانبندی شده‌ای را تدارک دیده است تا براساس این برنامه‌ها به سراغ انتخابات برود.

بندپی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که «مهم‌ترین مبنای مشروعیت نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است»، خاطرنشان کرد: شعار یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری مشارکت حداکثری مردم با تحقق حقوق ملت، اخلاق انتخاباتی و نهادمندی حزبی است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم حضور حداکثری مردم در انتخابات را داشته باشیم، باید به قانون اساسی و اصول کشور احترام بگذاریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.