بنز، نیسان و رنو در خدمت سران غیر متعهد

خودروهای مونتاژ پارس خودرو برای حمل و نقل سران شرکت کننده در اجلاس عدم تعهد در تهران مورد استفاده قرار می گیرند. بدین منظور علاوه بر ۲۰۰ دستگاه مرسدس بنز S500 سفارشی وارداتی، از ۷۸۰ دستگاه خودروهای نیسان ماکسیما و نیسان تیانا و رنو مگان نیز استفاده خواهد شد.

بنز S500 سفارشی تیونینگ inden

بنز S500 سفارشی تیونینگ inden

خریداری این خودروها از پارس خودرو به کاهش موجودی بازار این خودروها و افزایش موقتی قیمت آنها منجر گردیده است. کلیه خودروها در رنگهای مشکی یا سفید خریداری شده اند.
اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در شهریور ماه و در تهران برگزار می شود. بسیاری از کشورها در سطح سران و باقی در سطوح وزرای خارجه و کارشناسان ارشد در این اجلاس شرکت می نمایند. بنابراین طیف محصولات مورد استفاده متنوع می باشد. با این وجود واردات مرسدس بنزهای لوکس مورد انتقاد کسانی قرار گرفته که این عمل را با سال تولید ملی در منافات می بینند. درحالی که خودرویی مثل تیانا یا ماکسیمای قدیمی را جزو تولیدات ملی می شمارند! در اجلاس سران کشورهای اسلامی ازسمند سریر به عنوان خودروی تشریفات استفاده شده بود تا نشانگر افتخار تولیدات ملی باشد درحالیکه اکنون با خودروهای ساخت آلمان و ژاپن و فرانسه عقب نشینی آشکاری از این دیدگاه صورت گرفته است.

نیسان تیانا

نیسان تیانا

به نظر شما حفظ پرستیژ در چنین اجلاسی مهم تر است یا استفاده و نمایش تولیدات و توانمندی ملی؟

ایستگاه

فیسبوک


مجله پدال

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. pasha:

    سلام
    دوست عزیز بنز اس ۶۰۰ گارد نه اس ۵۰۰ سفارشی.
    س۵۰۰ ۲۰۰-۳۰۰ میلیون
    س۶۰۰ گارد ۶۰۰-۷۰۰ میلیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.