بنیانگذار اپل اینترنت پرسرعت ندارد!

“استیو وزنیاک” یکی از بنیانگذاران شرکت اپل در سخنرانی در یک انجمن تایید کرد که خانه اش به کابل اینترنت پرسرعت متصل نیست،‌ اما از تمامی اسمارت فون‌های موجود در بازار یکی را برای خود خریداری کرده است تا بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد.
“وزنیاک” مردی که در سال ۱۹۷۶ به همراه “استیو جابز” شرکت اپل را تاسیس کرد،‌تایید می کند که در خانه اش به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارد. وی در سخنرانی خود در انجمن تکنولوژی اینترنت در “پرث” گفت: من،‌استیو وزنیاک،‌ در خانه‌ام اینترنت پرسرعت ندارم. من کیلومترها دورتر از بخش اصلی شهر زندگی می کنم و پهنای باند در شهر من انحصاری است،‌از این رو باید آن را از یک شرکت اینترنتی تهیه کرد،‌اما من نمی توانم چنین کاری کنم.
وزنیاک در ادامه گفت: ۵۰ شرکت وجود دارند که می خواهند به من DSL بفروشند که تمامی آنها برای این کار باید از کابلهای شرکت محلی تلفن “Horizon” استفاده کنند و به دلیل نامناسب بودن خط تلفنی که از این شرکت دارم نمی توانم از خدمات اینترنت پرسرعت استفاده کنم.
با وجود اینکه وزنیاک در خانه اش به اینترنت دسترسی ندارد،‌ محموعه ای کامل از تمامی اسمارت فونهایی که در بازار آمریکا به فروش می رسند را در خانه دارد تا بتواند از طریق آنها به جهان خارج متصل شود. وی که در زمان فروش گوشی آی فون ۴S در ردیف اول صف فروش حضور پیدا کرده بود،‌می گوید این اسمارت فون اصلی ترین ابزار اتصال وی به اینترنت است.
به گزارش همشهری آنلاین با اینهمه وی از گوشی های اندرویدی نیز استفاده می کند زیرا به اعتقاد وی این گوشی ها ویژگی هایی دارند که برای وی نسبت به ویژگی های آی فون کاربردی تر هستند. وی به تازگی نیز اظهار نظر جنجالی در رابطه با ویندوز ۷ موبایل کرده بود. وزنیاک درباره این سیستم عامل گفته بود: فکر می کنم ویندوز ۷ موبایل به اندازه‌ای کاربر محور است که به نظر می آید تیم طراحی مایکروسافت برای ساخت آن با روح استیو جابز فقید در ارتباط بوده اند!
به اعتقاد وی با وجود اینکه آی فون زیبایی و سادگی زیادی دارد اما به نظر کمی نازیبا می آید،‌ از این رو وی همواره یک گوشی ویندوزی را همه جا به همراه می برد.
وزنیاک به عنوان مهندس ارشد شرکت اپل به خاطر نوآوری در تکنولوژی رایانه با استفاده از فلاپی دیسکها و رایانه های دستی به شهرت رسید. همچنین وی رایانه “اپل دو” را به دلیل کمبود بودجه با دست طراحی و برنامه ریزی کرد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.