بنیتس: از رکوردزنی لمپارد خوشحالم

۲۱اردیبهشت،

  چلسی در دیدار این هفته خود در لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک در خانه استون ویلا به برتری دست یافت.

به گزارش فارس، فرانک لمپارد در دقیقه‌های ۶۱ و ۸۸ برای آبی‌های لندن گلزنی کرد. او با گل‌هایش رکورد گل‌های زده خود برای چلسی را به ۲۰۳ رساند تا رکورد بابی تمبلینگ که در سال ۱۹۷۰ به ثبت رسیده بود را بشکند.

کریستین بنتکه هم دقیقه ۱۴ تک گل ویلا را وارد دروازه چلسی کرده بود. چلسی با این پیروزی و با ۳۷ دیدار، شمار امتیازهای خود را به ۷۲ رساند تا همچنان رتبه سوم جدول را در اختیار داشته باشد.

با توجه به اینکه ادن ازر و جان تری در دیدار مقابل استون ویلا با آسیب دیدگی‌هایی روبه‌رو شدند ولی رافائل بنیتس به تمجید از فرانک لمپارد کهنه کار پرداخت.

«پیش از این هم گفته بودم که امیدوارم لمپارد ۲ گل بزند تا بتواند رکورد گلزنی باشگاه در تمامی ادوار را بشکند. این یک دستاورد فوق العاده برای او است. از اینکه او این افتخار را بدست آورد خیلی خوشحالم، به خصوص اینکه سبب پیروزی ما در زمین استون ویلا شد. این تعداد گلی که لمپارد برای باشگاه به ثمر رسانده بسیار عالی است. دوست دارم او در ۲ دیدار باقی مانده ما بتواند گل‌های دیگری هم بزند.»

پیروزی چلسی در دیدار هفته آینده لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون می‌تواند رسیدن به رتبه سوم جدول رده بندی را برای آبی‌ها تضمین کند. این رتبه می‌تواند حضور آنها در رتبه سوم جدول رده بندی و راهیابی مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا را برای آنها به همراه داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.