بنیتس: نگران واکنش هواداران نیستم

۲۶م آذر ،

تک گل پائولو گوئره رو  در نیمه دوم، پیروزی تیم برزیلی را در فینال جام باشگاه های جهان رقم زد اما بنیتس که با استقبال خوبی از سوی هواداران چلسی روبرو نشد، احتمالا باید در انتظار روزهای دشوارتری در استمفوردبریج باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” فکر نمی کنم باید نگران واکنش هواداران در بازگشت به انگلیس باشم. ما مقابل مونتری بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و در دیدار امروز هم خیلی خوب بودیم.

هنوز خیلی زود است. ما روز به روز بهتر می شویم؛ هفته به هفته و پیروزی های مان از راه خواهد رسید. ما در بازگشت با لیدز و استون ویلا روبرو خواهیم شد. ما باید خودمان را برای چالش های بعدی آغاز کنیم. باید ببینیم از چه بازیکن هایی می توانیم استفاده کنیم، باید حریفان مان را مطالعه کنیم و ببینیم چه کاری می توانیم انجام بدهیم.

باید روی نقاط قوت مان کار کنیم؛ من در این یددارهای نقاط مثبت زیادی در تیم دیدم. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم و موقعیت های زیادی به وجود آوردیم و می توانیم بیش از این پیشرفت کنیم. ما شانس قهرمانی در ۵ جام داشتیم که اکنون به ۴ جام تبدیل شد.”

او همچنین در مورد دیدار فینال گفت:” ما می دانستیم دیدار دشواری خواهد بود. کورینتیانس تیم خوبی بود؛ آنها یک موقعیت به وجود آوردند و توانستند به گل برسند. ما از موقعیت های مان استفاده نکردیم و در نهایت همان یک گل سرنوشت ساز شد.

آنها از نظر فیزیکی قدرتمند بودند؛ و همین طور تیمی سازمان یافته و باتجربه. آنها وقت کشی هم کردند البته نمی توانم بگویم این یک نکنه منفی بود. منظورم این است که آنها باتجربه بودند اما ما هم می توانستیم برنده این دیدار باشیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.