بنگر: این افتخار را مدیون هواداران سپاهان هستم/دو،سه روز است ملی‌پوشان با کسی حرف نمی‌زنند

۲۸ آبان ،

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از انتخاب خود به عنوان یکی از پنج نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن آسیا خوشحال است و امیدوار است که در جمع سه بازیکن برتر قاره قرار گیرد.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتخاب خود به عنوان پنج نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است هم برای خودم و هم برای هواداران سپاهان که فصل قبل با حمایت‌های خود کمک کردند من عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشم.

وی افزود: فصل قبل در چهار بازی پشت سر هم بهترین بازیکن زمین شدم و این افتخار را هم مدیون هواداران سپاهان هستم. هر چند آنها با من بد کردند و اتفاقاتی رخ داد که من از این تیم جدا شدم.

بنگر در پاسخ به این سوال که انتظار داشتی نامت در میان نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا قرار گیرد؟ گفت: واقعا خوشحالم. من فصل پیش دو گل بسیار خوب برای سپاهان در آسیا به ثمر رساندم، یکی به الاهلی و یکی هم به استقلال. امیدوارم در جمع سه بازیکن برتر هم قرار بگیرم، هر چند که علی کریمی هم از ایران وجود دارد و امیدوارم با هم جزو سه بازیکن برتر شویم.

مدافع پرسپولیس در ادامه درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار با ذوب آهن در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی حساسی با ذوب آهن داریم. آنها شرایط خوبی در جدول ندارند و برای بهبود وضعیت خود به مصاف ما می‌آیند. امروز تیم‌های بالای جدولی با هم بازی دارند و در صورت امتیاز دادن آنها فرصت خوبی داریم که خود را به صدر نزدیکتر کنیم.

وی افزود: ما پیش از تعطیلات لیگ روند خوبی را آغاز کردیم که امیدوارم در بازی فردا به آن ادامه دهیم. هر چند که ذوب آهن هم تیم بسیار خوبی است.

بنگر درباره روحیه پایین ملی‌پوشان پس از بازگشت به اردوی پرسپولیس، اظهار کرد: طبیعی است که ملی‌پوشان ناراحت باشند. در دو‌، سه روزی که آنها به تیم برگشته‌اند با کسی حرف نمی‌زنند و روحیه‌شان پایین آمده است. هر چند که من دیدم ژوزه در تمرین با آنها صحبت می‌کرد. باید شکست به ازبکستان را فراموش کنیم و به فکر آینده باشیم. تیم ملی هنوز فرصت بسیاری دارد و می‌تواند بازی‌های بعد را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی درباره بازگشت کریمی به پرسپولیس هم گفت: کریمی یک پوئن مثبت برای تیم ما است، حضور او چه از نظر فنی و چه از نظر روحی روانی به ما کمک می‌کند. امیدوارم زودتر او را در کنار تیم ببینیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.