بنیاد خیریه کتاب مطهر در دانشگاه کاشان راه‌اندازی شد

۱۷اردیبهشت،

ketab-2.jpg

بنیاد خیریه کتاب مطهر در دانشگاه کاشان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم و مسوولان دانشگاه کاشان راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ساداتی‌نژاد معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، بنیاد خیریه کتاب مطهر را یکی از الگوها و مدل‌های قابل تعمیم و تکثیر در سطح دانشگاه‌های کشور عنوان کرد و گفت: هدف اصلی خیر حمایت کننده این بنیاد، توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

وی ضمن تمجید از ابتکار و خلاقیت خیرین، طراحی و راه‌اندازی این بنیاد را که کتب درسی مورد نیاز دانشجویان را به صورت رایگان برای آنها تامین می کند، یکی از ابتکارات و اقدامات موثر و ماندگار خیرین برشمرد.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، نیت خالص و تفکر پویای خیرین در ارائه خدمات و حمایت از آموزش عالی کشور را دارای آثار و برکات فراوان دانست و تاکید کرد: روند حضور و مشارکت خیرین در دانشگاهها امیدوارکننده و راهگشاست.

بنیاد خیریه کتاب مطهر دانشگاه کاشان با سرمایه‌گذاری و حمایت یکی از خیرین این دانشگاه به نام سید مرتضی هاشمیان طراحی و اجرا شده و مهمترین ماموریت تعریف شده برای این بنیاد تهیه و تامین کتب درسی و کمک درسی مورد نیاز دانشجویان رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه کاشان به صورت رایگان و امانی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.