بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل می رود

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل می رود

به مناسبت هفته دولت؛

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل می رود

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سومین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل، فناوری و تجاری سازی در عرصه ملی که به مناسبت هفته دولت زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

تاریخ : پنجشنبه ۲۶ مرداد ساعت ۱۲:۵۵

به گزارش هنرنیوز به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛ این جشنواره که ۱۳ الی ۱۶ شهریور ماه سال جاری و به مناسبت هفته دولت در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، علاوه بر شناسایی و معرفی طرح های فناورانه مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان ، اقدام به رتبه بندی این دستاوردها در سطح ملی نیز می کند.
طرح های ملی منتخب هیات داوران مانند سال گذشته واجد دریافت جایزه جشنواره (تسهیلات تجاری سازی) از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهند شد.
ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملی از طریق معرفی طرح های فناورانه برتر در زمینه های مختلف فناوری های پیشرفته، فراهم آوردن زمینه های لازم جهت توسعه و تعمیق همکاری های نوآوری و فناوری بین مراکز علمی، صنعتی ، فناوری و اجرایی کشور، بررسی راهکارهای مناسب، سهل و ممکن در راستای تجاری سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشور ونیز ارئه دستاوردهای حاصل از تجاری سازی نتایج، از اهداف این جشنواره و نمایشگاه است.
شرکت¬های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور سراسر کشور، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، واحدهای تحقیق و توسعه دولتی و خصوصی، کارخانجات تولیدی و صنعتی، نخبگان و مخترعان و نیز رسانه‌ها و مطبوعات مرتبط، از مهم¬ترین مخاطبان جشنواره علم تا عمل هستند.

کد خبر: ۴۵۰۸۰

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.