بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه گیم آلمان حضور می‌یابد

اردیبهشت ۱۴۰۳

بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای در دوره نمایشگاه Gamescom 2013 آلمان حضور می‌یابد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه Gamescom سال ۲۰۲۴  از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آگوست(۳۰ مردادماه تا سوم شهریور)، درمجموعه Koelnmesse واقع در کلن آلمان برگزار می گردد.

 این نمایشگاه بزرگترین اتفاق در زمینه تفریح و سرگرمی و بازیهای رایانه ای تعاملی در اروپاست و شرکتهای معتبر و بزرگی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، کونامی، اکتیویژن و بسیاری دیگر در این فضای رقابتی حضور یافته و به ارائه آخرین دستاوردها تولیدات خود به علاقمندان می پردازند.

در بخش ویژه تجاری این نمایشگاه نمایندگانی از ۸۰ کشور دنیا می توانند فرصتی برای انجام کسب و کارهای بین المللی و برقراری ارتباط با یکدیگر حضور دارند. همچنین بیش از ۶۰۰ شرکت از ۴۰ کشور دنیا در این نمایشگاه با برپایی غرفه و فضای مختص خود حضور می یابند، انتظار می رود امسال بیش از  ۲۷۵ هزار نفر از نوآوریهای سخت افزاری و نرمافزاری این اتفاق بازدید کنند.

بنیاد ملی بازیهای رایانهای ایران برای پنجمین بار متوالی در نمایشگاه بین المللی گیمزکام آلمان ۲۰۲۴ شرکت می کند. این بنیاد ضمن حضور و برپاکردن غرفه در نمایشگاه، اقدام به معرفی چندین بازی تازه ایرانی در ژانرهای مختلف می کند.

ادامه معرفی هرچه بیشتر توانمندیها، محصولات و ظرفیت های موجود در صنعت بازیهای رایانهای کشور، تداوم حضور موفق در بازار جهانی با ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای صنعت بازیهای رایانه ای به ناشران و شرکتهای خارجی حاضر در این عرصه، برقراری ارتباط سازنده تر با شرکتهای خارجی، جلب سرمایهگذاری و مشارکت در امر ساخت بازی در کشور، آشناسازی علاقمندان و فعالان عرصه گیم با سبک و داستانهای خاص بازیهای ایرانی، انتقال آخرین دانش و دستاوردهای علمی و تولیدی شرکتهای مطرح جهانی در ساخت بازیها به طیف بازیسازان جوان و شرکتهای تولید کننده ایرانی از اهداف حضور بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این اتفاق است. /ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.