بنیامین با سهراب پاکزاد در کنسرتش همصدا شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

بنیامین طبق قولی که به هوادارنش داده بود با اجرای قطعه هایی با هم صدایی سهراب پاکزاد در کنسرت خود به مخاطبانش عیدی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر درکنسرت بنیامین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران؛ پس از پخش تصاویری از کنسرت های بنیامین در کشورهای مختلف از جمله آلمان , آمریکا و تاجیکستان اعضای ارکستردر جای خود مستقر شدند و سپس بنیامین با “ماه عسل” روی صحنه نمایان شد.
بنابراین گزارش؛ این خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان ” ماه عسل”، ” تنها شدم آی”، “لیلی در پائیز” ، “من امشب میمیرم”، ” آخ عزیزم”، ” لکنت”، ” آشوب پائیز”، ” رفیقا میگن”، ” ندیدمت”، “عاشقی با تو”، “دنیا  دیگه مثل تو نداره”، ” دختر آشوب”، “نه نه برو”، ” دوست دارمت”، ” کاش ندونه”، “ای وای دلم”، ” تنگ غروب”، ” فرشته”، “عاشقم کن”، ” بوی عیدی “، ” حالم بده”، “تاحالا عاشق شدی” ، ” اینم بمونه” ، ” منو تنها گذاشتی”، ” تنهایی خیلی سخته”،” زندگیم داره ته میکشه” و اجرای مجدد قطعه های “ماه عسل”، “دنیا دیگه مثل تو نداره”، “تنها شدم آی” و “لیلی در پائیز” را درکنسرت پائیزی خود روی صحنه برد.
محسن رجب پور سرپرست گروه بنیامین در میان این اجرا با اشاره به کیفیت برگزاری کنسرت ها گفت: امشب تصمیم داریم با برگزاری این کنسرت اعلام کنیم که کیفیت خوانندگی و نوازندگی در ایران باید به نقطه ای برسد که کیفیت جای کمیت را بگیرد.
همچنین؛ این خواننده در میان برنامه از قولی که برای غافلگیر کردن مخاطبانش داده بود سخن گفت و با این مقدمه ، اعضای ارکستر قسمتی از قطعه آروم آروم سهراب پاکزاد را نواختند و این خواننده پاپ نیز همراه با بنیامین روی صحنه حاضر شد.
لازم به ذکر است؛ بنیامین و سهراب پاکزاد قطعه ماه عسل  دنیا دیگه مثل تو نداره را با هم صدایی یک دیگر برای مخاطبان اجرا کردند.
همچنین؛ میهمانان ویژه بنیامین در این کنسرت پژمان بازغی , مستانه مهاجر ( همسر پژمان بازغی و تدوینگر سینما) و الهام جعفرنژاد بودند.
بنیامین همچنین با اشاره به آلبوم جدید خود تصریح کرد: قول می دهم تا زمانی که آلبوم سومم روانه بازار نشده، در تهران کنسرتی را برگزار نکنم.
گفتنی است؛اعضای ارکستر بنیامین را علی منصوری به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، آلن بارسخیان گیتار الکتریک، استیو آوانسیان درامز، دارا دارایی گیتار باس، علیرضا میرآقا پرکاشن و نیما وارسته پیانو و کیبورد تشکیل می دهند./ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرهاد:

    همیشه ترکوندن دوتاشون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.