بنیامین برای “ماه عسل” به کیش می‌رود

سه شنبه و پنجشنبه این هفته ساعت یک بامداد درتالار شهر این جزیره کنسرت بنیامین با اضافه شدن نیما وارسته ، فرشاد فارسیان و علی منصوری….

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در تاریخ ۷ و ۹ شهریور ماه تازه ترین کنسرت خود با اجرای تیتراژ برنامه “ماه عسل” را در جزیره کیش روی صحنه می برد.
محسن رجبپور برگزار کننده کنسرت های موسیقی پاپ با اعلام این خبر در توضیح اجرای این خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: تازه ترین اجرای کنسرت بنیامین بهادری برای پنجمین بار در سال ۹۱ در جزیره کیش برگزار می شود و این بار به دعوت ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش این کنسرت را روی صحنه خواهیم برد.

این برگزار کننده کنسرت در ادامه صحبت های خود با اشاره به کم و کیف برگزاری این کنسرت گفت: سه شنبه و پنجشنبه این هفته ساعت یک بامداد درتالار شهر این جزیره کنسرت بنیامین با اضافه شدن نیما وارسته، فرشاد فارسیان و علی منصوری به جمع نوازندگان روی صحنه می رود.
رجبپور در ادامه افزود: در این کنسرت قطعات منتشر نشده از آلبوم جدید این خواننده با نام های،”هیچ ….” ،”تا حالا عاشق شدی”،”آشوب” و تیتراژ “ماه عسل ” اجرا خواهد شد.

این برگزار کننده کنسرت های موسیقی پاپ در پایان افزود: همچنین تازه ترین آلبوم بهادری اواخر شهریورماه  منتشر می شود و قطعات این آلبوم در کنسرت مهرماه بنیامین روی صحنه می رود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.