بنیتس: کار کردن با آبراموویچ آسانتر از کار کردن در لیورپول است

۰۳م آذر ،

914544-15210393-640-360.jpg

سرمربی تازه چلسی از کار کردن با آبراموویچ، مالک سخت‌گیر چلسی ترسی ندارد و می‌گوید: کار کردن با او راحت‌تر از کار کردن با مالکان لیورپول خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رافائل بنیتس، سرمربی تازه اسپانیایی چلسی، در اولین نشست خبری خود، گفت: کار کردن با آبراموویچ نسبت به کار کردن با دو مالک در لیورپول آسان‌تر است.

مربی ۵۲ ساله که در لیورپول توانست لیگ قهرمانان و جام اتحادیه را برای قرمزها به ارمغان آورد، رابطه‌اش با مالکان لیورپول همیشه روی خوشی نداشت تا این که منجر شد در سال ۲۰۱۰ لیورپول را ترک کند.

وی پنجشنبه گفت: ما اینجا یک مالک داریم. یک مدیر فنی و یک کادر مربیان خوب، ساده است و همه چیز مشخص. چلسی مانند لیورپول نیست که دو مالک داشته باشد و همیشه مالکان باشگاه با هم اختلاف نظر داشته باشند. من می‌دانم که آبراموویچ مالک سختگیری است و تنها چیزی که می‌تواند جای پایم را در لندن استحکام بخشد، فتح پیروزی و قهرمانی است. می‌دانم که تنها خواسته هواداران، باشگاه و مالک آن کسب جام و گرفتن نتایج خوب است. این‌ها ضمانت دهنده حضور من در چلسی خواهد بود. من بسیار خوشحالم که به لیگ برتر انگلیس بازگشته‌ام و اکنون شانس این را دارم کاری که توانستم با لیورپول در سطح لیگ برتر انجام دهم را با چلسی انجام دهم. من تیم را مورد بررسی کامل قرار دادم. این که آنها توانایی فتح لیگ برتر را دارند، مشخص است. بله، آنها این توانایی را دارند. این که چند جام در پایان فصل می‌توانیم به دست آوریم، مشخص نیست. ما در پنج اتفاق شرکت خواهیم کرد. پس ادامه می‌دهیم.

اولین بازی چلسی با هدایت بنیتس در لیگ برتر پس فردا برابر مدافع قهرمانی، منچسترسیتی خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.