بن‌همام تبرئه شد

جام جم آنلاین: دادگاه عالی ورزش پس از بررسی پرونده‌ محمد بن همام رای به لغو محرومیت مادام العمر او از حضور در فوتبال داد.

دادگاه عالی ورزش روز پنجشنبه پس از بررسی تحقیقات خود درباره پرونده‌ پرداخت رشوه از سوی بن همام به روسای برخی فدراسیون‌های فوتبال از جمله فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو که با شکایت سپ بلاتر از رئیس سابق AFC همراه شده بود، بن همام را تبرئه کرد.

با این حال دادگاه عالی ورزش در رای خود اعلام کرده که اعضای این دادگاه هنوز متقاعد نشده اند که بن همام بیگناه است اما با این حال رای محرومیت مادام العمر بن همام را لغو کرد، چرا که کمیته‌ تحقیقات فیفا نتوانسته بود جرم رئیس سابق AFC را ثابت کند.

در همین رابطه بالاترین مقام دادگاه عالی ورزش گفت: این وضعیت موردی است که هنوز ثابت نشده است. تحقیقات فیفا نتوانسته به طور کافی دلایلی برای این پرونده‌ بیاورد.

پیروزی بن همام در دادگاه عالی ورزش تنها کمی آبروی از دست رفته او را باز می‌گرداند، اما با وجود این که AFC هم اخیرا بن همام را به دلیل دست بردن در مسائل مالی یک ماه محروم کرده بود، بعید نیست رئیس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر به AFC باز گردد.

در حال حاضر جی لانگ چینی به عنوان سرپرست، فوتبال آسیا را مدیریت می‌کند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.