بن بست مالی آمریکا و اروپا طلا را تهدید می کند

۲۸ آبان ،

بن بست مالی آمریکا و اروپا طلا را تهدید می کند | چاپ |
یکشنبه ۲۸ آبان ساعت ۱۴:۱۵

بینا- براساس تازهترین گزارش تفسیری های تحلیل گران اقتصادی ، نگرانی سرمایه گذاران از بن بست مالی در اروپا و آمریکا منجر به کاهش بها جهانی طلا در هفته جاری خواهد شد.
به گزارش تفسیری بینا به نقل از پایگاه اینترنتی طلا /کیتکو، تازه ترین گزارش تفسیریها از ورود منطقه یورو به رکود اقتصادی در سه ماهه سوم سال جاری و مواجه شدن این حوزه بامشکلات مالی و نگرانی سرمایه گذاران نسبت به بن بست مالی آمریکا در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی بهای جهانی طلا را در هفته جاری کاهش خواهد داد.
براساس این گزارش تفسیری، اونس جهانی طلا اوایل روز پنج شنبه گذشته در محدوده ۱۶۳۰ دلار،در اوسط روز ۱۷۱۲ دلار و ۸۰ سنت و در اواخر روز در سطح ۱۷۱۶ دلار و ۲۱ سنت مبادله شد.
این گزارش تفسیری می افزاید، شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش تفسیری خود اعلام کرده است مشکلات اقتصادی جهان اخیرا تاثیر بسزایی روی تقاضای خرید طلا گذاشته است به طوری که میزان تقاضای خرید طلا در سه ماهه سوم سال جاری درموسسه ای اف تی سی ۵۶ درصد و در هند ۹ درصد افزایش یافته است.
شورای جهانی طلا همچنین اعلام کرده است میزان تقاضای خرید طلا در سه ماهه سوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته است.
براین اساس، کارشناسان اقتصادی مهمترین سبب کاهش تقاضای خرید طلا در جهان را افت تقاضای خرید طلا در چین به سبب کاهش اخیر رشد اقتصادی در این کشور اعلام کرده اند.
شرکت معدنی اندیور اعلام کرده است میزان تولیدات طلای این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری ۴۹۴۶۸ اونس می باشد این در حالی است که میزان تولیدات طلای این شرکت درسه ماهه دوم سال جاری ۲۴۰۴۷ اونس بوده است.
کارشناسان این شرکت معدنی پیش بینی کرده اند میزان تولیدات طلای این شرکت تا پایان سال جاری به ۳۰۰۰۰۰ اونس خواهد رسید.
بر پایه این گزارش تفسیری، شرکت معدنی مجستیک گلد نیز در۲۴ نوامبر اعلام کرده است میزان تولیدات طلای این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری ۱۸۹۶۹ اونس بوده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.