بن لادن بار دیگر به کمک اوباما می آید – بین الملل

هاروی واینستاین، تهیه کننده قدرتمند هالیوود که برای باراک اوباما در مبارزات تبلیغاتی اش برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا پول جمع آوری می کند، دو روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری ششم نوامبر، اولین فیلم سینمایی مربوط به قتل اسامه بن لادن را توسط کماندوهای آمریکایی پخش خواهد کرد.
 گروه ششم سیل SEAL (واحد ویژه نیروی دریایی آمریکا): حمله به اسامه بن لادن نام فیلمی است که هاروی واینستاین تهیه کرده و قرار است چهارم نوامبر در شبکه نشنال جئوگرافی پخش شود.
شبکه ملی نشنال جئوگرافی این خبر را اعلام کرد و به نقل از هاوارد اوونز و هاروی واینستاین افزود مخاطب فیلمی که درباره حمله کماندوهای آمریکایی به اسامه بن لادن تهیه شده است، همه مردم آمریکا هستند.
این فیلم که توسط جان استوکویل کارگرانی شده است در پایگاه اینترنتی نتفلیکس نیز قرار داده خواهد شد.
در آگهی تبلیغاتی که روز جمعه از این فیلم در آمریکا پخش شد، شخصیت های فیلم اعلام کردند:« ما گروهی هستیم که اسامه بن لادن را محو خواهیم کرد» یا « باراک اوباما ریاست جمهوری خود را در این ماموریت به قمار گذاشت.»
باراک اوباما شخصا موافقت خود را با ماموریت کماندوهای واحد ویژه نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد تا سرکرده شبکه تروریستی القاعده را در تاریخ دوم ماه مه سال دو هزار و یازده در منطقه ابوت آباد پاکستان از پای درآورند.
واینستاین در بیانیه ای اعلام کرد: فیلمی که از عملیات قتل اسامه بن لادن تهیه شده، بسیار مهیج است و من فکر می کنم که همه تماشاچیان این فیلم مثل من از اول تا آخر ماجرا را با هیجان دنبال کنند. من خوشحال هستم از اینکه توانسته ام در بازسازی این داستان شگفت انگیز تاریخ معاصر آمریکا برای خانواده های آمریکایی مشارکت داشته باشم.»
واینستاین که فیلم های معروفی از قبیل « بیمار انگلیسی»، «هنرمند» یا جدیدترین نسخه سری فیلمهای «رمبو» را تهیه کرده است، از طرفداران معروف حزب دموکرات آمریکاست.
بنا به اعلام هالیوود ریپورتر، واینستاین در ماه اوت در ملک شخصی خود در ایالت کنکتیکات در شرق آمریکا ضیافت شامی برای جمع آوری پول برای ستاد تبلیغاتی اوباما برگزار کرد که پنجاه نفر در آن شرکت کردند و هر یک سی و هشت هزار و پانصد دلار به تبلیغات اوباما کمک کردند.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.