بن همام دوباره شکایت کرد/ بلاتر نمی تواند مرد قطری را از فوتبال محروم کند

وکیل رییس پیشین کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با “رویترز” از فرجام‌خواهی در دادگاه حکمیت ورزش خبر داد. فدراسیون جهانی فوتبال نامزد پیشین ریاست خود را ۲۶ ژوئیه گذشته برای ۹۰ روز از هر گونه فعالیت فوتبالی در عرصه داخلی و بین‌المللی محروم کرده بود.
دادگاه حکمیت ورزش پیش از این محرومیت همیشگی در نظر گرفته شده از سوی فیفا در مورد بن‌همام را به دلیل “فقدان مدارک کافی” ردکرده بود. این دادگاه به دلیل کمبود مدارک، نایب رئیس پیشین فدراسیون جهانی فوتبال را از دست داشتن در پرونده‌ پرداخت رشوه به برخی از اعضای کمیته‌ اجرایی فیفا مبرا دانسته بود. با این حال فدراسیون جهانی فوتبال به ریاست ژوزف سپ بلاتر (رقیب بن‌همام در انتخابات ریاست فیفا) محرومیت دوباره‌ و موقتی را برای بن‌همام در نظر گرفت. این محرومیت سه ماهه در ماه اوت از سوی کمیسیون اخلاقی فیفا نیز تایید شد.
بن همام با اتهام پرداخت رشوه به جک وارنر، رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ترینیدادوتوباگو و از اعضای بلند پایه پیشین فدراسیون جهانی فوتبال روبه‌روست. گفته می‌شود رییس قطری پیشین AFC با این کار قصد داشته رای کشورهای حوزه دریای کارائیب را در انتخابات ریاست فیفا در ماه مه ۲۰۱۱ خریداری کند. بن‌همام تاکنون هرگونه اتهامی را دراین‌باره رد کرده است.
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.