بهادر مولایی: به رکورد جهانی سعید علی حسینی حمله می‌کنم

شانس کمی برای حضور در المپیک دارم

وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم جوانان ایران گفت: در رقابت های جهانی سال گذشته با دو طلا و نقره قهرمان شدم، اما امسال می خواهم هر سه طلا را از آن خودم کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یکی از با انگیزه ترین وزنه برداران تیم ملی جوانان بهادر مولایی است، فوق سنگینی که می خواهد در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی خود به رکورد جهانی سعید علی حسینی حمله کند.

او در این باره اظهار داشت: من در حرکت دوضرب دسته فوق سنگین به حدنصاب ۲۴۱ کیلوگرم رسیده ام و ۲ بار هم پشت وزنه ۲۴۶ قرار گرفته ام که البته در مهار آن موفق نبودم. با این حال تمام تلاشم را می کنم که وزنه با ارزش ۲۴۶ کیلوگرم را در مسابقات جهانی گواتمالا بالای سر ببرم و رکورد جهانی سعید علی حسینی را به میزان یک کیلوگرم افزایش دهم. بدون شک شکستن این رکورد مرا بیشتر از کسب دوباره مدال طلای جهان خوشحال می کند، چراکه در اینصورت می توانم به حضور در رقابتهای المپیک امیدوار باشم.

مولایی افزود: البته با وجود بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی که قویترین فوق سنگین های حال حاضر وزنه برداری در جهان هستند، من از شانس کمتری برای حضور در المپیک برخوردارم، اما این موضوع باعث نمی شود انگیزه هایم در فاصله کمتر از ۳ ماه تا المپیک کاهش پیدا کند. من تا آخرین روزی که در اردو باشم با قدرت و جدیت تمرین می کنم تا حداقل بتوانم یک رقیب تمرینی خوب برای دو فوق سنگین سرشناس تیم ملی باشم.

قویترین وزنه بردار جوان سال ۲۰۱۱ جهان که باید روز جمعه ۲۹ اردیبهشت با دیگر سنگین وزن های حاضر در مسابقات قهرمانی جوانان جهان رقابت کند، در خاتمه گفت: من سال گذشته با کسب ۲ مدال طلا و یک نقره قهرمان دسته فوق سنگین مسابقات جهانی جوانان شدم اما امسال می خواهم با کسب ۳ مدال طلا، با اقتدار روی سکوی قهرمانی بایستم.

همایون تیموری دیگر وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی گواتمالا است. سال گذشته بهادر مولایی و علیرضا کاظمی نژاد، در ترکیب تیم ملی وزنه برداری جوانان حضور داشتند و موفق شدند روی سکوهای اول و دوم مسابقات جهانی مالزی بایستند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.