بهاره رهنما شکایتش را پس گرفت +عکس

گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۱۱/۰۹
تعداد نمایش : ۷۳

به گزارش ممتاز نیوز :‌ ماجرایی که از یادداشت تند یک روزنامه‌نگار آغاز شده بود بالاخره پایان یافت. انتقادی با ادبیات نامناسب از یک هنرپیشه برای کارهای متفاوت و دورهمی که انجام می‌دهد. دعوایی که بهانه‌ای شد برای دسته‌بندی اینترنتی. گروهی به سود رهنما و گروهی مدافعان این روزنامه نگار.

بهاره رهنما شکایتش را پس گرفت +عکس

بهاره رهنما برای آنچه خودش لقب «پروژه ترور شخصیت» به آن داده بود به همراه پیمان قاسم‌خانی به دادگاه رفت و از فتوره‌چی شکایت کرد و چندی بعد رسانه‌ها نوشتند این روزنامه‌نگار با قرار کفالت آزاد است. رهنما این قدر از این موضوع شاکی بود که حتی وقتی از او پرسیدندکه ممکن است کار به رضایت بینجامد تاکید کرده بود که غیرممکن است و این پرونده را تا انتها دنبال خواهد کرد اما یک اتفاق ساده انگار این دعوای عجیب و ناخوشایند را به سرانجامی خوش رسانده.

رهنما که در کنار کمند امیرسلیمانی درگیر بازی در نمایش «تو دهنت را می‌بندی یا من؟» در فرهنگسرای نیاوران است، در روزهای نخست هفته قبل درحالی که در کافی‌شاپ این فرهنگسرا مشغول انجام یک مصاحبه بود با فتوره‌چی روبه‌رو شد که انگار خیلی اتفاقی همراه یکی از دوستانش به آن مکان آمده بود.

این هنرپیشه بعد از چند دقیقه میزش را ترک کرد و با حالتی منقلب اما در کمال احترام رفت به این روزنامه‌نگار سلام کرد و پس از رد و بدل کردن جملاتی کوتاه سر گفت‌و‌گویش برگشت اما بعد از چند دقیقه دوباره طاقت نیاورد و این بار رفت سر میزی نشست که در مصاحبه‌هایش گفته بود، فرد پشت میز رفتارش عین این بوده که در فضای مجازی دست به اسیدپاشی بزند.

این بار گفت‌و‌گوی‌شان ساعتی طول می‌کشد. حرف‌ها به قدری طولانی می‌شود که ساعت از۱۹ و ۳۰ دقیقه یعنی زمان شروع اجرای نمایش می‌گذرد. دو طرف در سکوت کامل و درحالی که همه حاضران در این کافه هنری غرق در تماشای آنها شده بودند حرف‌‌های‌شان را بدون ادبیاتی تند از آن دست که پیش‌تر قلمی‌ کرده یا بر زبان آورده بودند، می‌زنند و انگار سنگ‌های‌شان را وا می‌کنند. پایان این دیالوگ و قصه خوش بوده چون بهاره رهنما سرانجام از در آشتی درمی‌آید.

در روزهای گذشته پیمان قاسم‌خانی در توضیح ماجرا با تایید این دیدار به ما گفت که پرونده از نظر این خانواده پایان یافته و آنها شکایت‌شان را از نادر فتوره‌چی پس گرفته‌اند. اتفاق خجسته‌ای که وسط این همه خبر بد، باید آن را به فال نیک گرفت و بابتش از بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی ممنون بود.

اخبار وب سایت ممتاز نیوز
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.