بهار ۹۳، موعد برگزاری کنگره سراسری جامعه اسلامی کارمندان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از برگزاری کنگره سراسری حزب متبوعش در بهار سال آینده خبر داد.

“سیدکمال سجادی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام اینکه کنگره سراسری جامعه اسلامی کارمندان بهار ۹۳ برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این کنگره که دبیران و اعضای استانی نیز حضور دارند، مجمع عمومی برای انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی برگزار می‌شود.

وی جامعه اسلامی کارمندان را تنها تشکل صنفی_سیاسی در کشور دانست و افزود: مخاطبان ما میلیون‌ها نفر از جامعه کارمندان، بازنشستگان بخش خصوصی و خانواده‌های آنان هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه بنا داریم ارتباطات بیشتری با دبیران استانی عضو حزب داشته باشیم، اضافه کرد: ما بیش از ۲۰ دفتر استانی در استان‌های کشور داریم که تعداد شعبه‌های خود را در سال ۹۳ افزایش خواهیم داد.

سجادی استراتژی حزب متبوع خود بویژه مباحث انتخاباتی را همسو با سیاست‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه حرکت حزب مستقل است اما همواره استراتژی، برنامه و تصمیمات ما در راستای استراتژی جبهه پیروان تعریف می‌شود.

سجادی پیش از این در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از تشکیل مجمع عمومی جامعه اسلامی کارمندان به عنوان اولویت فعالیت حزب متبوعش یاد کرده و گفته بود: چند سالی است جامعه اسلامی کارمندان مجمع عمومی نداشته و علت این مهم فاصله گرفتن برخی اعضا از مجمع بوده است.

وی همچنین اعلام کرده بود؛ طبق اساسنامه و هیئت موسس جامعه اسلامی کارمندان، نیاز به ایجاد یک مجمع جدید در این تشکل احساس می‌شود، همچنین ابقای بنده در سمت دبیرکلی وابسته به رای شورای مرکزی حزب است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.