بهای نفت در بازار آسیا تغییر محسوسی نداشت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در شرایطی که بازار در انتظار انتشار یافتن گزارش ممتاز به نقل از ماهانه وضعیت کار در آمریکا به سر می برد، بهای نفت روز جمعه در بازار معاملات الکترونیک آسیا تقریبا ثابت بود.

به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه اکتبر با یک سنت کاهش، ۱۰۸ دلار و ۳۸ سنت معامله شد اما بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در مدت مشابه دو سنت افزایش یافت و به ۱۱۵ دلار و ۲۸ سنت رسید.
بازار منتظر انتشار یافتن گزارش ممتاز به نقل از ماهانه وضعیت کار در آمریکا است که شاخصی کلیدی برای سنجش سلامت اولین اقتصاد جهان و مصرف کننده نفت خام به شمار می رود. این گزارش ممتاز به نقل از قرار است امروز منتشر شود.
از سوی دیگر، تحلیل‌گران همچنان نیم نگاهی به اوضاع سوریه دارند.
کلی تئو تحلیل‌گر آی جی مارکتز در سنگاپور اعلام کرد تهدید حمله به سوریه تاکنون تا حدودی بهای نفت را تحت تأثیر قرار داده است.
وی افزود باید تا هفته دیگر منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.
کنگره آمریکا که قرار است نظر خود را در مورد حمله به سوریه اعلام کند دوشنبه آینده فعالیت خود را پس از تعطیلات تابستانی از سر می گیرد و ممکن است نظر خود را در این خصوص چند روز بعد اعلام کند.
روز پنجشنبه در پایان معاملات بازار نیویورک،‌ هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه اکتبر با یک دلار و ۱۴ سنت افزایش،‌ ۱۰۸ دلار و ۳۷ سند معامله شده بود.
 در بازار لندن هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اکتبر با ۳۵ سنت افزایش، ۱۱۵ دلار و ۲۶ سنت به فروش رفته بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.