بهای دلار و نفت افزایش یافت

۲۰م آذر ،

بینا- ارزش دلار در برابر دیگر ارزهای معتبر جهان در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا اندکی افزایش یافت.
به گزارش بینا، هر دلار در معاملات امروز توکیو در برابر هشتاد و دو ممیز چهل و هشت ین داد و ستد شد، در حالی که قیمت هر دلار در پایان معاملات جمعه نیویورک هشتاد و دو ممیز چهل و شش ین بود.
ارزش یورو نیز در برابر دلار کاهش یافت و هر یورو در این معاملات در برابر یک ممیز دو هزار و هشتصد و نود و شش دلار به فروش رسید. قیمت هر یورو در معاملات قبلی یک ممیز دو هزار و نهصد و بیست و هشت دلار بود.
همچنین ارزش یورو در معاملات امروز در برابر ین کاهش یافت. هر یورو در این معاملات به قیمت صد و شش ممیز چهل و یک ین به فروش رسید، در حالی که در معاملات قبلی در برابر صد و شش ممیز شصت و چهار ین داد و ستد شده بود.

بهای نفت در بازار آسیا افزایش یافت
در پی افزایش تولید صنعتی چین که نشانه مثبتی برای رشد اقتصادی اولین کشور مصرف کننده انرژی در جهان محسوب می گردد بهای نفت بامداد امروز دوشنبه در بازار آسیا با افزایش همراه شد.
هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه ژانویه با بیست و نه سنت افزایش هشتاد و شش دلار و بیست و دو سنت معامله شد.
هر بشکه نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه ژانویه با سی و نه سنت افزایش یکصد و هفت دلار و چهل و یک سنت داد و ستد شد.
ویکتور شام تحلیلگر نفتی گفت بهای نفت در واکنش به خبرهای اقتصادی مثبت انتشار یافته دربارهٔ چین افزایش پیدا کرد.
وی افزود با توجه به آخرین آمار انتشار یافته دربارهٔ تولید صنعتی چین به نظر می رسد اقتصاد این کشور احیا شده است.
آماری که دیروز یکشنبه انتشار یافت حاکی است پس از گذشت بیست و یک ماه کندی روند رشد اقتصادی در چین تولید صنعتی این کشور در ماه نوامبر به شدت افزایش یافته است.
روز جمعه بهای نفت در بازار لندن و نیویورک به سبب نگرانیهای مربوط به تقاضای نفت در اروپا و آمریکا با کاهش مواجه شده بود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.