بهبودی بیماری این مجری محبوب کشورمان + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

سیدحسین حسینی مجری برنامه پیک بامدادی در وبلاگ خود نوشت: چندشب پیش که با همسرم خیابان ولی عصر را به طرف بیمارستان دی طی می کردم، نزدیکی های مرکز بهداشت و درمان صداوسیما حضور یک مرد جلوی ویترین یک مانتو فروشی مجلل نظرم را جلب کرد. سرعت خودرو را کم کردم. چهره آشنایی بود. با اینکه سرطان با همه توانش وجودش را فشرده بود، سرپا ایستاده بود و از هوای باران خورده تهران بعد از چند روز الودگی شدید نفس می کشید کمی ناراحت کننده بود.

بهبودی بیماری این مجری محبوب کشورمان + تصویر


ناصر خیرخواه بود. مجری محبوب من در صداوسیما ، سادگی و صراحتش را در اجرا دوست دارم. اجرایش در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما را اغلب میدیدم. بی تکلف اجرا می کند و صاف می رود سر اصل مطلب. کمی با هم گپ زدیم و از این گفت که پزشکان به او نوید داده اند سرطان را از وجودش با موفقیت بیرون رانده. البته مواجهه نفس گیری بوده که او را اینطور نحیف و کمی زرد کرده.

گاهی که حرف می زد اشک به چشمانش می آمد و می گفت محبت مردم و دعای خیر آنها کار ساز بوده و البته لطف بی منتهای حضرت رضا(ع)اگر بخواهم همه حرفایی که زد بنویسم می شود یک مصاحبه کامل برای یک صفحه روزنامه نوشت. ولی چون دوستانه بود نمی دانم کدام ها را اجازه بدهد که بنویسم. به هرحال مسرور شدم از اینکه ناصر عزیز را شاید به همین زودی ها دوباره از پشت قاب تلویزیون ببینم.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    خدارو شکر که حالشون رو به بهبوده.من واقعا از این بابت خوشحالم. امیدوارم بزودی در برنامه های تلویزیون ببینمشون.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.