بهتاش فریبا: تیم ملی باید برنامه ریزی مدونی برای جام جهانی داشته باشد

۲۹خردادماه،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در بعضی از بازیها و انجام تاکنیک های فنی مهم نیست تنها کسب نتیجه اهمیت دارد بازی با کره هم از این دسته بازیها به شما می آید.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دیدار ایران مقابل کره جنوبی از لحاظ نتیجه حساسیت بسیاری داشت اگر تیم ملی منطقی بازی می کرد ولی نتیجه را واگذار می کرد هیچ توجیهی برای باخت وجود نداشت.

وی ادامه داد: درست است که تیم ملی منطقی بازی نکرد اما با بازی آگاهانه، تقسیم بندی وظایف و بازی خوب هافبک و بازیکنانی مثل جواد نکونام و آندرانیک تیموریان توانست نتیجه را به سود خود به پایان برساند.

وی در خصوص راهکارهای موفقیت تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت:مهم ترین مسئاله ثبات در مدیرت و کادر فنی است که می تواند به موفقیت تیم ملی در جام جهانی کمک کند.

در حال حاضر مدیریت فدراسیون به جایی رسیده که به تمام زوایای تیم ملی اشراف دارند، کادر فنی هم همینطور.

تیم ملی از شنبه باید برنامه ریزی مدونی داشته باشد تا در جام جهانی به مرحله های بالاتر صعود کند و در مرحله اول حذف نشود.

بهتاش فریبا در مورد عوامل موفقیت تیم ملی در این چند دیدار گفت: مهم ترین سبب موفقیت تیم ملی  یکدلی بین اقشار مردم، رسانه ها، مسئولان، کادر فنی و خود بچه ها است.

وی دربارهٔ حضور رضا قوچان نژاد در تیم ملی ایران اظهار داشت: رضا قوچان نژاد در این شرایط که فوروارد خوب در تیم ملی ایران کم است به معنای واقعی توانست به تیم ملی کمک کند و در حد  توان خود در تمام مسابقات تلاش خود را برای کمک به تیم ملی انجام داد.

کارشناسان کشورمان در خصوص عملکرد رحمان احمدی در تیم ملی گفت: رحمان احمدی بازیکن با تجربه و بسیار هوشمندی است و در تمام مسابقات خوب ظاهر شده است به خصوص مقابل کره جنوبی که نقطه اوج بازی او بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص عدم حضور کی روش در تیم ملی گفت: تیم ملی ۲ سال است که زیرنظرکی روش هدایت می گردد و به او عادت کرده به نظر من کی روش باید در تیم ملی بماند زیرا رمز پیروزی در ماندگاری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این پیروزی را به مردم تبریک می گویم امیدوارم مهدی رحمتی که واقعا برای فوتبال زحمت کشیده مشکلاتش حل شود و در تیم ملی دوباره حضور پیدا کند، همچنین بازیکنانی مثل عقیلی و کریمی که می توانند کمک خوبی برای تیم ملی ایران باشند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.