بهترین تابستان صنعت برق کشور

جام جم آنلاین: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، تابستان امسال را بهترین تابستان برای صنعت برق کشور پیش بینی کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس محمد بهزاد روز سه شنبه (امروز) در آیین گشایش چهارمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی (IECREE2012) گفت: با همکاری مردم و با اطلاع رسانی‌های انجام شده، سرانه مصرف در بخش خانگی ۱۰ درصد کاهش یافته شایسته است از همکاری هموطنان قدردانی کنم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر لازم و پیش بینی‌های صورت گرفته و از همه مهمتر همکاری هموطنان در مدیریت مصرف انرژی، انتظار می‌رود که امسال با اطمینان خاطر کافی از تابستان سال جاری عبور کنیم.

وی گفت: امسال برای تامین برق در تابستان در هیچ کدام از بخش‌های مصرفی با مشکلی مواجه نخواهیم بود و تمام امکانات لازم برای گذر موفق از تابستان پیش بینی شده است.

به گفته وی، آخرین آمار و بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف برق در بخش صنایع از رشد خوبی برخوردار بوده است و به صنایع اطمینان خاطر می‌دهیم که برای تامین برق این بخش با هیچ مشکلی روبرو نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در صنایع با رشد پنج درصدی و در کشاورزی با رشد ۱۰ درصدی مصرف برق رو به رو بوده ایم که این آمارها خبرهای خوبی برای صنعت برق کشور است.

بهزاد در پایان از مردم درخواست کرد: مانند سال‌های گذشته مصرف برق خانگی خود را مدیریت کنند تا تابستان خوبی را سپری کنیم.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (IECREE2012) روز سه شنبه (امروز) با حضور بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، این نمایشگاه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت یکهزار و ۹۸۰ مترمربع برپا شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.