بهترین و بدترین انواع ساندویچ ها را بشناسید!

۰۵م اسفند ،

یافته های دانشمندان نشان می دهد ساندویچ مرغ و همبرگر جزو کم کالری ترین و چیزبرگر و قارچ برگر و ساندویچ کالباس جزو پر کالری ترین ساندویچ ها محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران به نقل از وب ام دی؛ عادات نامطلوب غذایی در شیوه زندگی کشورهای در حال توسعه تهدیدی برای سلامت کودکان و نوجوانان محسوب می گردد و سایر اشخاص را نیز در معرض خطر ابتلا به بیماری های غیر واگیر قرارداده است.

زندگی مدرن و ماشینی شدن سبب شده است تا میزان استفاده مردم از فست فودها چندین برابر شود اما با اشاره به ضرر و زیان ساندویچ ها هیچ کسی حاضر نیست آنها را از میان وعده های غذایی خود حذف کند.

گفتنی است: نیترات و نیتریت سدیم در بعضی ساندویچ ها تا حدودی کم است، ساندویچ همبرگر و مرغ میزان کم تری نیتریت و نیترات دارند و دارای درجه کم تری از مواد نگهدارنده نیز می باشند، مواد نگهداری اگر چه دارای خاصیت ضد باکتریایی می باشند و مانع رشد باکتری های خطرناک می شوند.

ساندویچ های استیک در ساندویچ هایی که برای حاضر شدن به میزان بسیاری روغن در بدن تولید می کند و سبب می شوند تا نمک و فشارخون افزایش یابد، این ساندویچ ها دارای چربی های اشباع و مواد معدنی اندک می باشند و این ساندویچ ها برای سرخ شدن روغن بسیاری را در خود جذب می کند.

مصرف ساندویچ های چیز برگر در سنین کودکی سبب اختلال در رشد کودک می گردد و سبب کوتاهی قد آنها در بزرگسالی نیز می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.