بهترین تلفن های ضد آب جهان + عکس

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: سخنگوی وزارت نفت گفت: بنزین سهمیه ای ۴۰۰ تومانی یک تعهد است که دولت و وزارت نفت آن را به فاز دوم هدفمندی منتقل می کنند.

سایت خبری ممتاز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر این که افزایش قیمت سوخت می تواند بر همه نیازمندی‌های جامعه مؤثر باشد، گفت: افزایش نرخ سوخت به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر نرخ ارائه انواع خدمات تأثیر می‌گذارد.

سایت خبری ممتاز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت : با تولید ۱۰۰ درصد رادیاتورهای مصرفی سایپا در داخل کشور از واردات این محصول بی نیاز شدیم.

سایت خبری ممتاز: نگاهی به تحولات اقتصاد کشور طی سال‌های اخیر و توجه به شدت و تنوع تغییرات و مسایل اقتصاد کلان و بالاخص در حوزه‌های تورم، رشد نقدینگی، عملیات بودجه‌ای و شبه بودجه دولت، نرخ ارز و رشد اقتصادی، حاوی نکات و درس‌های آموزنده‌ای در زمینه سیاست‌گذاری و تحلیل وقایع اقتصادی بوده که می‌تواند به عنوان تجربه‌ای گران، در هدایت و برنامه‌ریزی‌ها و اتخاذ سیاست‌های اقتصادی آینده به کار گرفته شود.

سایت خبری ممتاز: توسعه علم و فناوری یکی از الزامات گریزناپذیر، دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان است. رهبر فرزانه انقلاب نیز مکرراً پیشرفت اقتصاد دانش‌بنیان را در رأس همه کارهای اساسی برای پیشرفت کشور قرار داده و زیربنای اقتدار کشور را قدرت ملی دانسته‌اند و تأکید فرموده‌اند قدرت علمی و فناوری، منشأ قدرت سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی است.

سایت خبری ممتاز: قانون هدفمندی یارانه‌ها دولت را ملزم کرد که متناسب با آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی و با وجود پرداخت یارانه‌ها به شیوه‌ای بتواند شرایط زندگی مردم را بهبود بخشد. پرداخت یارانه کالایی از شعارهای روحانی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری بود که به دلیل ضد تورمی بودن این سیاست و عدم افزایش نقدینگی شیوه‌ای پسندیده و مورد قبول بسیاری ازاقتصاددانان است.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.