بهترین راهکار مبارزه با آلودگی هوا گسترش حمل و نقل عمومی است

۱۰م دیماه ،

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم‌زمان با تشدید آلودگی هوای تهران اعلام کرد:

سلیمان عباسی در خصوص عدم پرداخت اعتبارات مصوب مجلس در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را جهت احقاق حقوق مردم به کار خواهند گرفت.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سلیمان عباسی یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به سبب ناکافی بودن حمل و نقل تهران، مردم از خودروهای شخصی خود استفاده می‌کنند و آلاینده‌های حاصل از این خودروها سبب تشدید آلودگی هوا می‌شوند و در این میان بهترین راهکار مبارزه با آلودگی هوا گسترش حمل و نقل عمومی است.
 
وی با اشاره به این که زمینه‌های بروز آلودگی هوا باید شناسایی شده و برطرف گردد، اظهار کرد: خودروهای تک سرنشین از علل آلودگی هوا می باشند و فرهنگ‌سازی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد و باید حفاظت از محیط زیست به عنوان سرمایه‌ای برای نسل‌های بعدی را به نسل امروز آموزش داد.
 
عباسی با بیان این که شایسته است ‌هزینه‌ای که فردا برای جبران خسارات ناشی از آلودگی هوا باید پرداخت شود را امروز جهت گسترش حمل و نقل عمومی هزینه کنیم، تصریح کرد: در تهران آلودگی هوا به یک موضوع بزرگ تبدیل شده و به منظور کاهش این آلودگی حوزه حمل و نقل عمومی باید مورد حمایت قرار گیرد.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مردم تهران از مترو و سرعت و ظرفیت آن رضایت دارند و ‌رضایت‌مندی شهروندان و جا‌به‌جایی بدون آلودگی، از مشخصه‌هایی می باشند که توسعه مترو را لازم می‌سازد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. جهان گستر رادان شرق:

    یکی از مهترین راه کار های کاهش آلودگی هوا در حال حاضر استفاده از سوخت های گیاهی(بیودیزل) بجای سوخت فسیلی می باشد
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مراجعه کنید:
    AmisCo.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.