بهترین سرمایه گذاری کدام است؟

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مهمترین سئوالی که ذهن بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را به خود مشغول کرده است این است که در سال ۲۰۲۲ میلادی بهترین سرمایه گذاری کدام است و سرمایه های خود را در چه بخش هایی سرمایه گذاری کنند.

خبراقتصادی:به گزارش اکونومیک تایمز، با توجه به احتمال متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا به نظر می رسد بازارهای مالی و سهام بین المللی تا ماه های آینده با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد.

بنابر این به نظر می رسد سهام در شرایط کنونی سرمایه گذاری چندان جذابی به شمار نمی رود. بازار سهام پس از ثبت عملکرد مناسب در سال ۲۰۲۲ میلادی بار دیگر از ابتدای امسال تاکنون روندی نزولی داشته است.

بر اساس این گزارش بعضی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که در کشورهای نوظهور و در حال توسعه سرمایه گذاری در بازار بورس در بلند مدت هنوز سودآور خواهد بود.

گرچه در ۵ سال اخیر بخش بسیاری از سرمایه ها در کشورهای نوظهور در بازار طلا و مسکن سرمایه گذاری شده ولی افت شدید قیمت طلا در سال های اخیر بسیاری از سرمایه گذاران را به سوی بازار بورس سوق داده است.

سود حاصل از سرمایه گذاری در بازارهای طلا و مسکن متعادل است و سرمایه گذارانی که به دنبال سود بیشتر می باشند معمولا در بازار بورس سرمایه گذاری می کنند.

با توجه به نوسانات شدید قیمت طلا و مسکن سرمایه گذاری به صورت پس اندازهای بانکی نیز می تواند گزینه مناسب دیگری برای سرمایه گذاری به شمار رود. بعضی استراتژیست های سرمایه گذاری نیز نسبت به سرمایه گذاری در بازار طلا در شرایط کنونی اخطار می دهند چرا که قیمت طلا با نوسانات شدیدی روبرو شده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.