بهترین مانیتورها برای تماشای تلویزیون کدامند؟ – اخبار فناوری

 

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی، اکثر افراد در خانه هایی زندگی می کنند که برای یک تلویزیون ۴۰ تا ۶۰ اینچی چندان مناسب نیست. اما این محدودیت ها به این معنا نیست که شما نمی توانید فیلم ها را با کیفیت دلخواهتان تماشا کنید.

این ۵ مانیتور می توانند جایگزین های مناسبی برای تلویزیون ها غول پیکر امروزی باشند

۱-      HP 2311x

اگر بخواهیم از مانیتور برای تماشای فیلم استفاده کنیم، مانیتوری که بتواند به خوبی عمق سیاهی را ارائه کرده بدون اینکه از روشنایی تصویر بکاهد ، گزینه واقعا ایده آلی است. ۲۳۱۱xمانیتوری است که با خرد کردن  رنگ های خاکستری تیره در صحنه های خاص،تصویر سینمایی بسیار خوبی را به نمایش می گذارد.

 

۲-      Samsung SyncMaster S27B970

اگر به دنبال مانیتوری می گردید که هم زیبا باشد و هم باهوش در گرفتن S27B970 سامسونگ شک نکنید. البته درست مثل ازدواج کردن، خرید این مانیتور کمی هزینه بردار است و دل کندن از آن هم دشوار! اگر این مسئله برایتان مهم نیست، خوردن یک شام خوشمزه به همراه تماشای فیلم در S27B970 می تواند لذتی همیشگی را برایتان به ارمغان بیاورد.

 

۳-      Apple Thunderbolt Display

Thunderbolt Display اپل درست مثل S27A850D سامسونگ، برای تماشای فیلم هایی با کیفیت XD بسیار مناسب می باشد.  اما عدم پشتیبانی از محتواهای HD ، باعث شده صفحه نمایش این مانیتور واقعا براق باشد. درخشش رنگ ها و و لطافت تصویر به وضوح در این مانیتور دیده می شود.

 

۴-      Samsung SyncMaster S23A750D

فن آوری پنل های فوق باریک سامسونگ به خوبی در این مانیتور به کار رفته است و باید اذعان داشت که S23A750D بهترین تصویر ممکن برای تماشای فیلم را که تا کنون در مانیتور های ۲۷ اینچی دیده شده، به شما ارائه می دهد.

 

۵-      Samsung SyncMaster T27A950

تا اینجای کار، به نظر می رسد ۶۰ درصد مانیتور هایی که در این خبر به شما معرفی کرده ایم، از تولیدات سامسونگ هستند! البته با توجه به سابقه  خوب این کمپانی در تولید تلویزیون ، چندان هم جای تعجب ندارد. T27A950 در کنار ارائه تصاویر درخشان، اپلیکیشن های خوبی هم مثل Netflix و Hulu را در اختیار شما قرار می دهد.

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.