بهترین ها وبدترین های لیگ یازدهم از نگاه آمار

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال سپاهان در حالی با کسب ۱۹ پیروزی، ۱۰ تساوی، ۵ شکست و ۶۷ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت که آمار کمترین شکست و گل خورده را در بین تیم های لیگ برتری در کارنامه خود دارد.

سپاهانی هاامسال درتنها ۵بازی خود شکست خوردند و در مجموع ۲۷ گل از حریفان دریافت کردند که از این لحاظ بهترین آمار را در بین تیم های لیگ برتری دارند.

زردپوشان اصفهانی همچنین با ۱۹ پیروزی همراه با تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران بیشترین بردها را در لیگ یازدهم به نام خود ثبت کردند.

دراین بین تیم مس سرچشمه کرمان با۵ پیروزی، به کمترین تعدادبرد دربین ۱۸ تیم لیگ برتردست یافت وهمچنین این تیم با ۲۰ شکست، بیشترین آمار باخت را در یازدهمین دوره لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

تیم های تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و مس سرچشمه با ۹ تساوی، کمترین آمار مساوی را در رقابت های امسال لیگ برتر به خود اختصاص دادند و تیم ذوب آهن اصفهان با ۱۸ تساوی، بیشترین تعداد را در این رابطه به خود اختصاص داد.

مهاجمان تیم استقلال با ثمر رساندن ۵۸ گل، بهترین خط حمله لیگ یازدهم را در اختیار گرفتند و کمترین گل زده نیز با ۲۳ گل، متعلق به تیم مس سرچشمه است.

‘کریم انصاری فرد’ مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز نیز با ۲۱ گل زده، به عنوان آقای گل یازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران دست یافت.

۷۵۳۷/۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۶۰۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.