بهترین هتل های تازه سال ۲۰۲۴ (۷)

گردآوری شده توسط گروه گردشگری ممتاز نیوز

برترین ها: سال قبل حدود هزار هتل تازه در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

هتل و اسپای موناسترو سانتا رزا (Monastero Santa Rosa Hotel & Spa) در ساحل آمالفی، ایتالیا

این هتل یک صومعه قرن هفدهمی مرمت شده در ۳ مایلی ساحل آمالفی است که ۲۰ اتاق و بالکن های باغچه ای، مناظر مدیترانه و استخری که گویی روی دریا شناور است دارد. اتاق ها گچبری شده اند و سقف تاقدار دارند و ویژگی های معماری آنها دست نخورده باقی مانده است.

 


پالازو مارگریتا (Palazzo Margherita) در برنالدا، ایتالیا

یک ویلای ۹ اتاقی که در خیابان اصلی دهکده زادگاه صاحب هتل، فرانسیس فورد کوپولا، قرار گرفته است. پشت نمای این ساختمان ساخته شده در سال ۱۸۹۸، یک پناهگاه لوکس قرار دارد که پر از درختان مو و گل های معطر لاوندر و رزماری است و یک استخر، محوطه غذاخوری، اتاق سینما و یک کتابخانه دارد. جاذبه رکوکو – لوسترهای مورانو، دیوارهای حریر، فرسکوهای سقفی – در این هتل بارز است.

 


تاون هاوس استریت میلانو دوئومو (TownHouse Street Milano Duomo) در میلان، ایتالیا

۷ استودیوی یک یا دوخوابه در ساختمانی در نزدیکی دوئومو و مرکز خرید کلاس جهانی قرار گرفته است. سیمون میشلی، معمار ایتالیایی، طراحی عجیبی دارد و گویی دکوراسیون او برگی است که از یک مجله کنده شده است. تصاویر بزرگ سیاه و سفید از خیابان های دوئومو به دیوارهای این اتاق چنین حال و هوایی می دهد و مبلمان زردرنگ و نورپردازی آبی به رنگ و لعاب آن می افزاید.

 


گران ملیا رم ویلا اگریپینا (Gran Melià Rome Villa Agrippina) در رم، ایتالیا

یک ویلای ۱۱۶ اتاقی با استخر سر باز روی تپه جانیکولوم در مرکز رم قرار دارد. مبلمان مدرن و جذاب، بالاتختی های حریر رمانتیک، حمام سنگی با دیوار شیشه ای و فضاهای عمومی با لوح های سنگی باستانی از ویژگی های این ویلا می باشند.

 


موناکی دله تره نره (Monaci delle Terre Nerre) در کوه اتنا، سیسیل، ایتالیا

یک ویلای قرن هفدهمی مرمت شده با ۸ اتاق مهمان روی دامنه کوه اتنا در منطقه ای در نزدیکی سواحل شرقی سیسیل واقع شده است. جزئیات اصلی آن شامل فرسکوهای سقفی، درهای چوبی آنتیک، آهنکاری های شگفت انگیز می گردد که با مبلمان مدرن و کلکسیون هنری صاحب ویلا تلفیق می گردد.

 


کاستلو دی کاسوله (Castello di Casole) در توسکانی، ایتالیا

یک هتل با ۴۱ سوئیت که روی خرابه های یک قصر قرن دهمی ساخته شده است و یک اسپا، سه رستوران و یک استخر بزرگ با بهترین مناظر توسکانی را دارد. از زیبایی های این هتل می توان به سفال کاری ها، الوارهای چوبی، پرده های حریر سنگین، مبلمان مخملی، حمام مرمری و محوطه مرکزی با فواره اشاره کرد.

 


پالازو ویکتوریا (Palazzo Victoria) در ورونا، ایتالیا

یک قصر قرن چهاردهمی بازسازی شده که به دیوار روم و جاذبه های دیدنی همچون پورتو بورساری، پیاتزا اربه، پونته پیترا و خانه ژولیت نزدیک است. تجمل قرون وسطایی این قصر با پارچه های سبک، کانانپه های چرمی سفید و دیواری سبز در تالار مرکزی پرنور احیاء شده است. دیوارهای ۷۱ اتاق آن با دست نقاشی شده یا حریرکاری شده اند. حمام ها با مرمر قرمز متمایز ورونا کار شده اند.

 


هوشینویا (Hoshinoya) در اوکیناوا، ژاپن

۴۸ ویلای جادار و بزرگ این هتل در جزایر اوکیناوا واقع شده است. این هتل سنتی، با پانل کاری چوب خوشبوی سرو، دیوارهای شیشه ای سبک شوجی و کوریدورهای مرجان سفید در اوج زیبایی است.

 


ریتز-کارلتون (Ritz-Carlton) در اوکیناوا، ژاپن

هتلی ۹۷ اتاقی در جزیره اصلی اوکیناوا که حدود یک ساعت از فرودگاه فاصله دارد. سواحل، گلف و آشپزی متمایز این منطقه سبب شده که اوکیناوا مقصد محبوب گردشگران ژاپنی باشد. اتاق های این هتل بسیار شیک و ظریف و مردانه (رنگ های قهوه ای و خاکی) طراحی شده اند.

 


پالاس هتل (Palace Hotel) در توکیو، ژاپن

این هتل دهه شصتی که سه سال صرف نوسازی آن شد، در منطقه مارونوچی قرار دارد. ۲۹۰ اتاق با ساختار گرانیت و شیشه با ایمپریال پالاس برابری می کند. نمای خارجی آن سلطنتی است و فضای بزرگ داخل آن (سقف های بلند، کوریدورهای وسیع) و پالت رنگی سبک کیمونوی بهاری، از زیبایی های این هتل می باشند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.