بهداد: احمدی‌نژاد در مسیر تحقق اهداف انتخاباتی تابع قانون و امر رهبر انقلاب است

۲۶اردیبهشت،

محمدجعفر بهداد تاکید کرد: احمدی‌نژاد در مسیر تحقق اهداف انتخاباتی خود تابع قانون و امر رهبر انقلاب خواهد بود.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به فضای سیاسی و انتخاباتی کشور اظهار داشت: تبعیت از رهبری، در مواقعی که اطاعت کردن و تسلیم شدن در برابر فرمان ایشان سبب دفع خطر از کیان نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود، ارزشمندتر از مواقع دیگر است.

محمدجعفر بهداد تصریح‌ کرد:‌ دلبستگی‌های شخصی یا گروهی سبب می‌شود تا اشخاص و جریان‌ها برداشت مطابق میل و منافع خود را از فرمایشات و رهنمودهای رهبری داشته باشند، اما در جایی که سخن ایشان روشن و غیر قابل تفسیر است، تلاش برای ارائه تعابیر دیگر، نشانه عدم تمایل به اطاعت‌پذیری از ولی فقیه است.

وی افزود: تأکید رهبر انقلاب بر ضرورت تسلیم شدن نامزدهای انتخابات در برابر تصمیم شورای نگهبان و پی‌گیری‌ خواسته‌ها از مجاری قانونی، امری واضح است و مفهوم مخالف آن اجتناب نامزدها و طرفداران‌شان از انجام هیاهوی سیاسی و اردوکشی خیابانی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی است.

بهداد ادامه داد: همه ما به علل عقلانی، اعتقادی یا عاطفی دوست داریم یکی از نامزدها تأیید صلاحیت شود و در انتخابات رأی بیاورد و رئیس‌جمهور شود، اما این گرایش و کشش نباید به کیفیت یا به اندازه‌ای باشد که اگر به خواسته‌مان نرسیدیم، عنان از کف بدهیم و امان جامعه را بگیریم؛ طبیعی است همه راه‌های قانونی را می‌توان با حفظ آرامش و منطق پیمود و نهایتاً هم تسلیم قانون ماند.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در ادامه گفت:اینکه شورای نگهبان در تصمیم‌گیری درخصوص احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات دچار خطا شود، امر محالی نیست، اما نحوه و زمان پرداختن به این خطا و پی‌گیری حق آنقدر مهم است که چنانچه بی‌دقتی شود، مخاطرات و خسارات بسیاری را متوجه منافع و مصالح ملی می‌کند؛ اینجاست که مدعیان قانونمداری و وفاداری به نظام آزموده می‌شوند.

وی تأکید کرد: احمدی‌نژاد ده‌ها میلیون طرفدار دارد که خواستار ادامه راه و مرام دولت نهم و دهم می باشند و آقای احمدی‌نژاد هم نمی‌تواند از پی‌گیری این مطالبه عمومی صرف‌ نظر کند، بنابراین ایشان این خواسته را تا تحقق آن دنبال خواهد کرد و البته در این مسیر تابع قانون و امر رهبر انقلاب خواهد بود؛ زیرا ما معتقدیم گاهی آنچه را ما در آئینه نمی‌بینیم، رهبر حکیم انقلاب در خشت خام می‌بینند. لذت و برکات ولایتمداری در جمهوری اسلامی بسیار است و اتفاقاً مایه پیشرفت‌های مادی هم می‌شود.

بهداد در پایان خاطرنشان‌کرد: امیدواریم به گونه‌ای عمل شود که هم در میزان و مشارکت انتخاباتی رکورد زده شود و هم به انتخابات شایسته‌ای در طراز سی و پنج سالگی جمهوری اسلامی بیانجامد؛ اگر به این فرمایش راهبردی امام عزیز معتقد باشیم که «حفظ نظام از اوجب واجبات است»، شرعاً و عقلاً باید به الزامات آن نیز پایبند باشیم.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.