بهداد سلیمی با استقبال پرشور قائمشهری ها وارد زادگاهش شد

به گزارش خبرنگارایرنا، بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی مدال طلای این رشته ورزشی را در المپیک ۲۰۱۲ لندن کسب کرد و با کسب مقام اول سبب به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها شد.

استقبال اولیه از این قهرمان نامی مازندران از مقابل مصلی نماز جمعه قائمشهرآغاز شد و مردم ورزش دوست این شهر در خیابان های شهر شادی و پایکوبی کردند.

پهلوان سلیمی در میان حضور پرشور و گسترده شهروندان قائمشهری به میدان مرکزی شهر هدایت شد و سپس با حضور در استادیوم ورزشی وطنی ، برای دقایقی به احساسات پرشور دوستداران و علاقه مندانش پاسخ داد.

حجت الاسلام والمسملین ‘ علی معلمی ‘ ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر ، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی از مسوولان شهرستان قائمشهر و مدیر کل و معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از میهمانان ویژه استقبال از این پهلوان قائمشهری بودند.

مراسم استقبال از سلیمی قرار بود هفته گذشته برگزار شود که به علت مصادف شدن با شب های قدر و شهادت امیرالمومنین ، علی (ع) با چند روز تاخیر برگزار شد.

سلیمی پس از بازگشت از المپیک لندن ، به درخواست علاقه مندان و ورزش دوستان قائمشهری چند روز گذشته را در تهران سپری کرد تا همراه با استقبال پرشکوه به زادگاهش بازگردد.ک/۳

۷۳۲۹/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۶۱۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.