بهداد سلیمی: برای رکورد شکنی در بازی های المپیک تصمیمی نگرفته ام

‘بهداد سلیمی’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد اینکه آیا قصد دارد در بازی های المپیک لندن رکورد شکنی کند، یا نه، خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست و در این خصوص تصمیم نگرفته ام.

سلیمی اضافه کرد: منتظر هستم تا به مسابقات نزدیک تر شویم و اگر از نظر ذهنی آمادگی داشتم، این کار را انجام خواهم داد.

وی اعلام کرد: تا آغاز مسابقات بازی های المپیک لندن، تیم ملی وزنه برداری ایران، دو مرحله اردو در داخل کشور خواهد داشت.

قهرمان وزنه برداری آسیا و جهان در خصوص قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات آسیایی کره جنوبی گفت: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و تقریبا با تمام حریفان المپیکی خود رقابت کردم.

وی ادامه داد: هدف ما از شرکت در این مسابقات، بالا بردن آمادگی و ارزیابی خود بود و به هیچ عنوان به فکر قهرمانی در آسیا نبودیم.

قهرمان وزنه برداری آسیا و جهان در دسته فوق سنگین گفت: خوشحالم توانستیم بعد از ۹ سال، بار دیگر مقام قهرمانی آسیا را کسب کرده و دل مردم ایران را شاد کنیم.

سلیمی در خصوص اینکه گفته می شود، بعضی از تیم ها با ترکیب اصلی خود به مسابقات آسیایی در کره جنوبی نیامده بودند، تصریح کرد: شاید بعضی تیم ها با نفرات اصلی خود به این پیکارها نیامده باشند اما همه رقبای اصلی ما حضور داشتند.

وزنه برداران کره جنوبی و قزاقستان که از حریفان اصلی من هستند، در این رقابت ها حضور داشتند و به طور حتم با این وزنه برداران در بازی های المپیک نیز رقابت خواهم کرد.

وی اظهار داشت: به غیر از این حریفان، وزنه برداران کشورهای اروپایی نیز به عنوان رقبای اصلی من در بازی های المپیک حضور خواهند داست.

قویترین مرد دنیا در خصوص حمایت از وزنه برداران تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: رسانه ها حمایت خوبی از ما دارند اما اطمینان داشته باشید، حمایت مالی به شکل خوبی از ما نمی شود.

وی ادامه داد: اگر فوتبالیست بودم و هیچ کدام از این افتخارات را هم کسب نکرده بودم، در حال حاضر وضعیت مالی بسیار بهتری داشتم.

قهرمان وزنه برداری آسیا و جهان در دسته فوق سنگین گفت: تمام ورزشکاران ما در وزنه برداری خوب هستند و می توانند در بازی های المپیک برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، در دسته های ۸۵، ۹۴، ۱۰۵ و به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم، شانس کسب مدال داریم.

سلیمی در خصوص دلایل پیشرفت چشمگیر وزنه برداری ایران، خاطرنشان کرد: بها دادن به جوانان در کنار داشتن کادر فنی قوی و مدیریت دلسوز، اصلی ترین دلایل پیشرفت تیم ملی وزنه برداری ایران بوده است.

قویترین مرد دنیا در خصوص تعطیلی اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: اردوی تیم ملی تعطیل شده است اما من تصمیم گرفتم به تعطیلات نروم و با حضور در تهران، تمرینات خود را ادامه دهم.

قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری آسیا و جهان با اشاره به حضورش در بازی های المپیک اظهار داشت: به مردم ایران قول می دهم، تمام تلاش خود را برای خوشحالی آنها بکنم.

سلیمی در خصوص انتظاراتش از مسوولان ورزش کشور گفت: از آنها انتظار دارم حداقل به اندازه انتظاراتشان از ما حمایت کنند.

۹۱۱۸ / ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۳۲۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.