بهداد سلیمی ۱۰۰ درصد به المپیک راه خواهد یافت

مهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر در بجنورد افزود: بهداد سلیمی وزنه بردار وزن ۱۰۵+ کیلوگرم تیم ملی که از ناحیه زانوی پا به علت فشار بالای تمرینات آسیب دیدگی مختصری پیدا کرده در حال طی کردن روند بهبودی بوده و به طور یقین به المپیک ۲۰۱۲ لندن می‌رسد.

وی اظهار داشت: با توجه به فشار بالای تمرینات وقوع آسیب دیدگی هایی با این شدت طبیعی بوده و جای نگرانی چندانی نیست.

کاظمی تصریح کرد: با وجود اینکه بهداد سلیمی در اردوی تمرینی آسیب دید و بهبود آسیب دیدگی ها در زمان اردو و تمرینات روند کندی دارد اما روند بهبودی این وزنه بردار رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: با این شرایط بهداد سلیمی به طور ۱۰۰ درصد در المپیک ۲۰۱۲ لندن حضور خواهد داشت و به امید خدا مدال طلای سنگین وزن المپیک را نیز کسب می‌کند.

یادآور می‌شود: تیم ملی وزنه برداری ایران از حدود یک ماه پیش اردوی تمرینی خود را در بجنورد آغاز کرده است.

عصر چهارشنبه در مراسم رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری، اعضای تیم موفق شدند رکوردهای خود را افزایش داده و خود را به کسب مدال در رقابت‌های المپیک نزدیک‌تر کنند.

در این رکورد گیری بهداد سلیمی، مرد شماره یک سنگین وزن تیم ملی وزنه برداری در حرکت یک ضرب وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی و در حرکت ۲ ضرب نیز وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را بالای سر برد.

بهداد سلیمی در مورد عملکرد امروز خود اظهار داشت: پیش از این و در اردوی تمرینی بجنورد به مراتب رکوردهایی بالاتر و بهتر را ثبت کرده بودم.

وی با بیان اینکه امروز نتوانستم عملکرد واقعی خود را نمایش دهم گفت: پیش بینی نتیجه گیری در المپیک سخت است اما امیدوارم بتوانم در بازی‌های المپیک دل مردم کشورم را شاد کنم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.