بهرام رادان و لیونل مسی را با هم به خانه ببرید+ پوستر

به گزارش خبرآنلاین، سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام»، در پی استقبال از بسته هنری «آلبوم روی دیگر» و دی وی دی «خشکسالی و دروغ» بسته ویژه آلبوم «روی دیگر» بهرام رادان همراه با لوح فشرده و کتاب زندگینامه «لیونل مسی» ستاره فوتبال جهان را برای هنردوستان و علاقمندان عرصه های موسیقی و فوتبال آماده کرده است.

آلبوم «روی دیگر» از ۱۲ قطعه تشکیل شده که ۹ ترانه آن به زبان فارسی و سه ترانه به زبان انگلیسی خوانده شده است. پوستر این آلبوم در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر نیز تصویری ماندگار از بازیگر محبوب سینمای کشور در کسوت یک خواننده است. همچنین زندگی نامه ستاره محبوب فوتبال جهان و باشگاه بارسلونا همراه با لوح فشرده منتخب گلها و تصاویری از این بازیکن حرفه ای، در این بسته ویژه تعبیه شده است.

 

قیمت تمام شده این بسته هنری ۱۵ هزار تومان است که سامانه «سام» آن را با قیمت ۱۲ هزار تومان به دست علاقمندان و یا کسانی که قصد دارند هدیه مناسبی برای دوستان خود تهیه کنند، می رساند؛ ساکنان تهران کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.