بهرام رادان پس از خوانندگی تهیه کننده موسیقی شد/شاه ماهی در دریای موسیقی ایران غوطه ور می‌شود

هومن جاوید از طی کردن مراحل تبلیغاتی آلبوم خود با عنوان «شاه ماهی» خبر داد و گفت: آلبوم «شاه ماهی» قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان روانه بازار موسیقی ‌شود اما به دلیل طی کردن پروسه تبلیغات انتشار آن به زمان دیگری موکول شد.

به گفته وی آهنگسازی «شاه ماهی» را بابک زرین انجام داده و تهیه کنندگی آن را بهرام رادان به عهده دارد. مدیریت هنری آن نیز با علی اوجی است.

وی افزود: «آلبوم» شاه ماهی «از ۸ قطعه تشکیل شده که آهنگسازی هفت قطعه را بابک زرین به عهده داشته و یک قطعه (شب و روز) از آهنگ‌هایی که قبلا با گروه راز شب اجرا کرده بودم را مهران خلیلی تنظیم کرده است.

جاوید در ادامه یادآور شد: تنظیم ۴ قطعه از این آلبوم را نیز مهران خلیلی به عهده داشته و سایر قطعات را حسین سالاری مقدم وبابک زرین تنظیم کرده‌اند.

این خواننده که در آستانه چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان آذربایجان قطعه‌ای را آماده انتشار کرده است، در این باره توضیح داد: برای همدردی با هموطنان زلزله زده کشورم این قطعه را با ترانه‌ای از مهدی ایوبی و آهنگسازی بابک زرین به مدیریت هنری علی اوجی اجرا کرده‌ام که به زودی آن را از طریق سایت موسیقی ما تقدیم تمامی هموطنان عزیز بخصوص اهالی شریف آذربایجان خواهیم کرد.

سایت موسیقی ما

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.