بهره‌برداری از ۵۸ طرح در صداوسیمای مرکز خراسان شمالی

تمهیدات لازم برای پخش برنامه‌های برون مرزی صداوسیما

جام جم آنلاین: قطع پخش برنامه‌های صداوسیمای ایران از ماهواره هات برد سبب انتقال عمیق پیام انقلاب اسلامی به آزادی طلبان است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما قطع پخش برنامه‌های صدا و سیمای ایران از ماهواره هات برد را یک طرفه و خلاف تعهدات اجتماعی بیان کرد و گفت: با این کار پیام انقلاب اسلامی عمیق تر به آزادی طلبان و مظلومان می‌رسد.

علی عسگری توجه بیشتر مسئولان به صنعت هوا فضا برای قرار گرفتن هرچه سریعتر ماهواره ایران به مدار jo را از دیگر مزایای این عمل کشور فرانسه اعلام کرد و افزود: تمهیدات لازم برای پخش برنامه‌های کشور ازطریق ماهواره‌های مختلف انجام شده است.

وی همچنین بهره برداری از ۵۸ طرح صدا و سیما در خراسان شمالی با سه و نیم میلیارد تومان هزینه را از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان برشمرد.

بهره‌برداری از ۸ ایستگاه تلویزیونی دیجیتال، ۳۸ ایستگاه تلویزیونی چهار برنامه‌ای و استودیو مجازی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی با حضور معاون توسعه و فناوری سازمان آغاز شد.

علی عسگری همچنین تکمیل سایت اصلی صدا و سیما، ایجاد و راه اندازی ۶۰ استگاه ۴ کاناله، تبدیل ۸۰ ایستگاه آنالوگ به دیجیتال کم قدرت و تبدیل ۸ ایستگاه متوسط قدرت در شهر‌های بزرگ استان خراسان شمالی تا پایان سال ۹۳ را از مهم‌ترین مصوبات سفر امروز هیات دولت در خراسان شمالی بیان کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.